Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@04:40:18 GMT

شایعات بورس را خونین کرد!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۵۶۱۸

شایعات بورس را خونین کرد!

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛  زمزمه‌های تعطیلی چند روزه تهران و کرج، موجب شده است تا ظن تعطیلی بازار نیز افزایش یابد. رحمانی فضلی، وزیر کشور، در این رابطه گفته است: « پیشنهاد شده در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا علاوه بر تعطیلی آخر هفته، ۳روز دیگر به تعطیلی تهران و کرج اضافه شود.»

البته باید توجه داشت که در فصل مجامع، بسیاری از فعالان بورسی، بیشتر به کسب عایدی از محل رشد قیمت سهام خود علاقه دارند تا حضور در مجامع و دریافت سود نقدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اوصاف می‌توان اذعان که سرخ‌پوشی امروز بورس به علت شایعه تعطیلی سه روزه و فصل مجامع است که بنظر می‌رسد مجامع اثرگذاری بیشتری بر این موضوع داشته باشند.

همچنین معاملات سیمانی بورس کالا، که البته باطل شدند، روز خوشی را برای گروه سیمانی رقم زده است.

پربیننده ترین بالاخره بورس در۱۴۰۰ به بازدهی مثبت رسید! نمای پایانی بورس (۲۶تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد پنج هزار و ۷۰۰واحدی همراه شد بورس دوباره تنها بازار مثبت هفته شد /بازار ارز و طلا روی مدار نزولی برنامه ای برای واریز سود سال۹۸ سهام عدالت نیست عده‌ ای با انتظار دلار ۶٠ هزار تومانی وارد بازار شدند / بداخلاقی‌ های سیاسی باعث ریزش شد!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر مهدی زاده بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگین شاخص کل بورس +نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد کاهش معادل دو و ۳۸ صدم درصد به دو میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۹ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۲۵ هزار ۹۹ واحد کاهش معادل سه و ۳۴ صدم درصد در محدوده ۷۲۶ هزار و ۲۱۸ واحد قرار گرفت.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شستا، وبملت، شبندر و نوری از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای حپترو، شپارس و پاسا با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای ذوب، شپنا، شستا، خودرو، فولاد، وبملت و خگستر هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۶۲۰ واحد کاهش به عدد ۲۴ هزار و ۷۷۵ واحد رسید.

نمادهای وسپهر، خاور، زاگرس، انتخاب، هرمز و آریان از نمادهای با تاثیر منفی و نمادهای فزر، غفارس زماهان از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۴۱ نماد مثبت برابر ۷۴۲ نماد منفی بود. ۲۱ صف خرید مقابل ۳۶۲ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی هزار و ۷۹۱ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۱۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۶۸۴ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۱ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد
  • دامنه نوسان تا ۳ روز مثبت و منفی ۱ درصد تعیین شد
  • سازمان بورس: دامنه نوسان در بازار سهام به مثبت و منفی یک درصد محدود شد
  • دامنه نوسان بورس، مثبت منفی یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس مثبت منفی یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس و فرابورس برای سه روز تغییر کرد
  • ریزش سنگین شاخص کل بورس +نقشه
  • ریزش شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۰۷ هزار واحد