Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@04:40:32 GMT

الحاق ۶۰ هکتار زمین به محدوده همدان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۶۰۱۶

الحاق ۶۰ هکتار زمین به محدوده همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید صالحی‌امیر، معاون مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی همدان در خصوص وضعیت پروژه‌های مسکن ملی اظهار داشت: برای مسکن های ۴۸۰ واحدی شهرک فرهنگیان گودبرداری انجام و خرید مصالح انجام شده و ستاد اجرای فرمان امام (ره) متولی کار است.

او با بیان اینکه جهان نصر پیمانکار این پروژه است گفت: زمین پروژه فرهنگیان نامرغوب است که قرار شده ستاد اجرایی پیمانکار دیگری بگیرد و ساخت بعد از تقویت زمین آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان همدان با اشاره به پروژه ۱۰۴ واحدی شهرک مدنی نیز گفت: گودبرداری این پروژه آغاز شده و ستاد اجرای امام (ره) مشغول کار است.

او در خصوص پروژه ۷۱۰ واحدی شهرک بهشتی نیز بیان کرد: این پروژه توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود و اکنون روند طراحی پروژه‌ها را پیگیری می‌کند.

صالحی‌امیر از الحاق ۶۰ هکتار زمین به محدوده همدان خبر داد و گفت: در شورای مسکن مشاور سه نقطه برای این پروژه پیشنهاد داده که قرار است به بنیاد مسکن واگذار شود و با انتخاب یک نقطه کار اجرا آغاز شود.

او با اشاره به پروژه خودمالکی ۱۸۴ واحدی نیز بیان کرد: برای این پروژه قرارداد منعقد شده و قرار است زمین و ساخت با خودمالکان باشد و نفرات هم متناسب با شرایط اقدام ملی باشد.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی همدان یادآور شد: در ملایر نیز پروژه ۳۰۰ واحدی عقد قرارداد کردیم که انجام شده و اکنون برای سایر مسکن های ملی تامین زمین می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن و شهرسازی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بهروز واحدی»؛ اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳

روابط عمومی سپاه البرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیرو‌های سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

این شهیدوالامقام بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

این شهید والامقام دارای یک فرزند ۲ ساله و ساکن کرج بود

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • اولویت امسال دولت واگذاری پروژه‌های مسکونی به مردم است
  • فرونشست زمین در محدوده میدان مادر کرج
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • «بهروز واحدی»؛ اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۸۴ میلیارد ریالی بخش کشاورزی در استان همدان
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۵۰ واحدی مسکن حمایتی در شهر قرق