Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید ۲۵ هزار مگاوات ظرفیت جدید ایجاد می‌شد که ۱۵ هزار مگاوات از این برنامه عقب هستیم.

به گزارش ایمنا، سید محمد مولوی در جریان بررسی گزارش کمیسیون انرژی درباره دلایل خاموشی‌های اخیر برق با طرح این سوال که چرا در ماه‌های گذشته درباره احتمال خاموشی‌های برق تذکر ندادید؟ اظهار کرد: در حالی که نمایندگان شهرهای مختلف کشور بارها در صحن علنی این موضوع را متذکر شدند ولی وزارت نیرو توجهی به آن نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گزارشات مسئولان درباره خوزستان را قانع کننده ندانست و افزود: طبق برنامه ششم باید ۲۵ هزار مگاوات برق جدیدالتأسیس ایجاد می‌شد و ما از برنامه تعیین شده ۱۵ هزار مگاوات عقب هستیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تولید و انتقال و توزیع برق مشکلات اساسی وجود دارد و وزارت نیرو باید چاره اندیشی درستی در این باره انجام دهد.

مولوی اضافه کرد: اینکه در گزارش کمیسیون انرژی درباره علل خاموشی‌ها، بارش کم و گرمای زیاد را مقصر جلوه دادید، درست نیست. بلکه دلیل آن بی مدیریتی و بی‌توجهی است که سبب نابودی سرمایه‌های اجتماعی شده است.

وی ادامه داد: خوزستان فرزند دلیر ایران، جانباز انقلاب، مرزدار وفادار و مصداق شرف و غیرت است که امام خمینی (ره) گفت که دین خود را به اسلام ادا کرده است. با ایجاد شرایط موجود خدا شما را نمی‌بخشد که این مردم را آزرده کرده‌اید.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات مختلف استان از جمله خاموشی‌های اخیر و نبود آب در استان خوزستان حل نشده است، اظهار کرد: مسؤولان باید از آه و ناله مادران دلشکسته خوزستان و روستاییان آسیب دیده بترسند.

مولوی خاطرنشان کرد: به رغم وجود سیل، گرد و غبار، بیکاری، رکود و خشکسالی در استان، مردم خوزستان در گرمای بیش از ۵۰ درجه، از نفت، گاز و خرما و نخل‌ها مراقبت کردند اما حالا شاهد مظلومیت نخل‌های زنده به گور شده در خوزستان هستیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 507995

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انرژی برق مجلس یازدهم تولید برق کسری تولید برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هزار مگاوات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه

قائم مقام دادگستری استان تهران با تأکید بر اینکه دستگاه قضا در سرمایه‌گذاری نقش مهمی دارد، گفت: سرمایه‌گذاری منوط به تأمین امنیت است و اگرچه قاضی استقلال در رأی دارد، اما وقتی هدف توسعه کشور باشد، باید زمینه هم‌افزایی دستگاه قضایی و اجرایی فراهم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حاجی رضا شاکرمی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک با اشاره به اقدام شجاعانه و مقتدرانه نیروهای مسلح علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: در نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی مادر همه قوانین است و سه قوه اعم از قضاییه، مجریه و مقننه در حکمرانی انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: هر یک از قوا در قانون اساسی مستقل هستند و وظایفی دارند که در قوه قضائیه به امور قضایی، پیگیری از جرم و احقاق حقوق عامه می‌پردازند اما وقتی دستور برای حمایت از تولید صادر می‌شود همگی در راستای تحقق آن تلاش خواهند کرد.

قائم مقام دادگستری کل استان تهران با اشاره به لزوم همراهی قوای سه گانه در جهت توسعه کشور گفت: وقتی تمام قوا در کنار یکدیگر قرار بگیرند، با هم افزایی موجب توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و قضایی و نیز توسعه در همه مسائل و پیشبرد امور خواهند شد.

 شاکرمی تصریح کرد: قاضی در رأی و استدلال قوانین استقلال دارد و دستگاه اجرایی نیز استقلال در عمل دارد؛ اما وقتی هدف توسعه کشور باشد باید زمینه آن که هم افزایی و باهم بودن است را فراهم کنیم و تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی انجام شود.

وی ادامه داد: وقتی شاهد توسعه هستیم که سرمایه گذاری، اشتغالزایی، پرداخت مالیات، افزایش درآمد ملی و از بین رفتن فقر و بیکاری ایجاد می‌شود و در این وضعیت دعاوی و شکایات نیز در دستگاه قضایی کمتر شده و تصمیم گیری‌ها بهتر انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: درواقع در صورت مشارکت مردم، قانون گذاری بهتر شده و با فراغ بال تصمیم گیری می‌شود؛ اما این موضوع منوط به مشارکت مردم است و اگر بخواهیم تولید افزایش داشته باشد باید مشارکت مردم افزایش یابد و بر همین اساس همه کسانی که صاحب ایده و فکر هستند باید پای کار آمده و شرکت‌های دانش بنیان را راه اندازی کنند و کسانی که مال و سرمایه دارند، باید سرمایه گذاری کرده و از سرمایه گذاری مشروع حمایت شود.

شاکرمی ابراز داشت: سرمایه گذاری منوط به تأمین امنیت است و قوانین درست تصویب و پشتیبانی می‌شود؛ زیرا که دستگاه قضایی نیز در حوزه سرمایه گذاری و تامین امنیت نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

برخورد سخت و قاطع دستگاه قضا با مروجین فساد و فحشا در جامعه

قائم مقام دادگستری کل استان تهران خاطرنشان کرد: در بخش رئیس حوزه قضایی وظایف مهمی دارد که شامل وظایف دادستانی اعم از احیای حقوق عامه، حفظ امنیت و آسایش مردم و ... است اما کار سختی است که باید با مشارکت مردم اجرایی شود.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات آرش ناصر پیرسرایی در ریاست حوزه قضایی بخش کهریزک تقدیر و محمدعلی محمدی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش کهریزک معرفی شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • حمایت از هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی بیماریهای مزمن
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه
  • اهتمام جدی توانیر در استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت توسعه تولید پراکنده و انرژی‌های نو
  • مدیریت ۱۰ هزار مگاوات از بار شبکه برق با کنتورهای هوشمند
  • تقویت ناوگان مکانیزاسیون کاشت گیاهان دارویی بوشهر
  • ضرورت اصلاح روند صدور مجوز‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی
  • توجه ویژه طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» به تکمیل زنجیره ارزش محصولات کمک می‌کند
  • هدفگذاری خوزستان برای افزایش سه درصدی سهم نیشکر از بازار کشور