Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:42:29 GMT

افزایش ٢٠ درصدی ظرفیت پذیرش آزمون وکالت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۷۰۶۷

افزایش ٢٠ درصدی ظرفیت پذیرش آزمون وکالت

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، جعفر کوشا روز یکشنبه در سومین نشست خبری خود ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار داشت: در ماه گذشته شاهد انتخابات ریاست جمهوری بودیم و با شرکت مردم در انتخابات حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری را به عهده گرفتند و به ایشان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم در این جایگاه موفق باشند همچنین انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای را نیز تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری آزمون وکالت سال ١٣٩٩ در ٢۵ تیر سال جاری افزود: از داوطلبان آزمون وکالت ۱۳۹۹ عذرخواهی و تأکید می‌کنم که در این قضیه ما مقصر نبودیم و گلایه‌های زیادی از سازمان سنجش و ستاد ملی مبارزه با کرونا داریم.

کوشا ادامه داد: مسئولیت‌های اخلاقی تعلیق‌های آزمون را می‌پذیریم هرچند که ما قصوری نداشتیم و تا روز آخر برای برگزاری آزمون تلاش کردیم اما اراده‌هایی خارج از ستاد کرونا برای تعویق آزمون وجود داشت.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران درباره زمان انتشار کلید سوالات آزمون وکالت افزود: کلید سوالات آزمون در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و به زودی منتشر می‌شود.

وی گفت: آزمون وکالت در سلامت کامل برگزار شد و نتایج آن احتمالا تا یک ماه آینده اعلام می‌شود.

کوشا درباره برگزاری آزمون وکالت ١۴٠٠ گفت: این آزمون بطور قطع در هفتم آبان برگزار می شود و درباره دروس هم یک مورد حقوق اساسی به پیشنهاد کانون‌ها افزوده شد و درباره درس متون فقه هم باید جلساتی برگزار شود تا درباره آنها تصمیم گیری کنیم زیرا دروس امتحانی ارتباطی به آیین‌نامه وکالت ندارند.

ادامه دارد...

برچسب‌ها شکایت اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران سازمان سنجش آموزش کشور شکایت اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران سازمان سنجش آموزش کشور آزمون وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳