Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@11:08:31 GMT

واکنش سایپا به استعفای کمالوند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۷۲۱۲

واکنش سایپا به استعفای کمالوند

مدیرعامل باشگاه سایپا از مخالفت با استعفای سرمربی این تیم خبر داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تیم فوتبال سایپا با کسب ۲۳ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول شرایط بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر دارد، امروز فراز کمالوند از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد.

وی که در ۷ مسابقه فقط ۴ امتیاز به همراه سایپا کسب کرده است، در شرایطی با این تیم خداحافظی کرده که سایپا در سه هفته پایانی لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و تراکتور برود و شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا درباره این موضوع اظهار داشت: تاکنون استعفای کتبی از کمالوند دریافت نکرده‌ایم و فقط این موضوع را از طریق تماس تلفنی متوجه شدیم. دقایقی قبل جلسه‌ هیات مدیره باشگاه تشکیل شد و با این موضوع مخالفت کردیم. هنوز استعفای کتبی به دست من نرسیده و به عنوان مدیرعامل باشگاه با استعفای کمالوند مخالفت می‌کنم.

وی افزود: ما طبق قرارداد با کمالوند برخورد خواهیم کرد و مطمئن باشید اگر اصرار به جدایی داشته باشد باید خودش هم طبق قرارداد رفتار کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سایپا فوتبال مهرداد سراجی فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده است.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت تک بازی اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • نصیرزاده: خمز سال بعد هم می‌ماند
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!
  • استعفای جمعی از پرستاران چالوس شیطنت رسانه ای است
  • مدیرعامل پرسپولیس به بیانیه استقلال خندید!
  • استعفای ۲۰ پرستار یک بیمارستان؟
  • استعفای ۲۰ پرستار یک بیمارستان کذب است
  • ماجرای استعفای ۲۰ پرستار بیمارستانی در مازندران | واکنش سخنگوی وزارت بهداشت | فرماندار چالوس: مطلبی که از قول من منتشر شد واقعیت ندارد
  • واکنش جالب مدیرعامل پرسپولیس به بیانیه استقلال