Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از شکایت از داوران بازی جام حذفی مقابل تیم گل‌گهر خبر داد.

سعید عباسی در گفت‌وگو با میزان، در اعتراض به داوری بازی جام حذفی مقابل تیم گل‌گهر اظهار داشت: روال قانونی کار را پیگیری می‌کنیم. منتظریم ابتدا با هیئت مدیره و منصوریان جلسه بگذاریم و پس از آن موضوع را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو قطعا شکایت را تنظیم می‌کنیم. قرار است در مورد نحوه شکایت و مسائل دیگر اقدام کنیم. از این رو بعد از نهایی شدن کار هر چه اتفاق بیفتد از طریق باشگاه رسماً اعلام می‌شود.

وی با اشاره به این که اعتراضات باید منطقی و اصولی باشد خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم حضور فغانی در فوتبال ایران به دلیل فشاری است که روی داوران ما است. به خاطر دارم فغانی در چند مورد برای تراکتور در آن زمان اشتباه محض داشت. الان هم صحبت ما این است که فشار آنقدر زیاد است که فغانی می‌آید و دیگران تمکین می‌کنند تا بگویند داور از خارج آوردیم. امیدوارم عزیزی خادم به جد دنبال ورود VAR موضوع باشد تا اتفاقات داخل شش قدم و هجده قدم برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد اعتراض برخی بازیکنان به مبلغ قرارداد شان تصریح کرد: مبلغ قرارداد یکی دو مورد را تغییر دادیم البته تعداد بالا نبود. این قرارداد‌ها قبل از حضور من بسته شده بود از این رو این گله بازیکنان را در هیئت مدیره مطرح کردیم و اعضا دست ما را باز گذاشتند تا اجحافی نشده باشد. ما با بررسی عملکردشان سعی کردیم این نقص را جبران کنیم و ذهنیت بد برای بازیکنان به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: خرمگاه: آقای منصوریان! این ره که می‌روی به ترکستان است/ داور به اعتراض بازیکن ما فحاشی کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید عباسی آلومینیوم اراک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام حذفی سعید عباسی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد