Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهرافزون روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان در مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۱ رشته قرائت، ترتیل و تفسیر قرآن، حفظ ویژه، حفظ عمومی احکام، اذان، انشاء نماز، مداحی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه شرکت و حائز رتبه ی اول استان لرستان در سال تحصیلی ۴۰۰_۱۳۹۹ شدند.

وی اظهار داشت: این موفقیت درخشان با یاری خداوند، نیروهای خدوم آموزشی بروجرد، والدین گرامی و دانش آموزان محقق شد و امیدواریم در تمام مراحل زندگی پاینده و سربلند باشند و بتوانند برای شهرستان افتخارات ارزنده ای کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرافزون پیرامون تبریک به فرهنگیان فهیم بیان کرد: خدا را شاکر و فاخرم شاهد موفقیت چشمگیر و خطیرفرهنگیان فخیم و ارزشمند در عرصه مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح استان بودم و با این درخشش غرور آفرینان برگ زرینی بر تالار افتخارات آموزش وپرورش بروجرد افزودید.

وی موفقیت ۶ نفر از فرهنگیان در مسابقات قران و عترت را حاصل تدبیر، برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی آنها عنوان کرد.

برچسب‌ها مدارس بروجرد قرآن کریم لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بروجرد قرآن کریم مدارس بروجرد قرآن کریم لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۲۲ ناشر آثار خود را در این مجموعه به نمایش گذاشته‌اند، گفت: در کنار برنامه‌ها و غرفه‌های مختلف، فضای مناسبی ایجاد شده تا مردم ملایر و دیگر شهرستان‌ها از این فضا بهره‌مند شوند.

مسعود ویژه افزود: قسمت عمده این نمایشگاه کتب قرآنی، ادعیه و کتب مذهبی و سایر محصولات مذهبی است و در کنار آن غرفه‌های جانبی شامل دیگر کتب در بخش‌های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، بازی‌های فکری، غرفه حامی‌یابی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشاوره، عرضه صنایع دستی و محلی دایر شده است.

او تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت، نشست‌های تخصصی، غرفه‌های مذهبی و پاسخگویی را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه برشمرد.

این نمایشگاه تا ۱۳ فروردین مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • محفل انس با قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس