Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی از ۳۷ اثر داخلی و خارجی تقدیر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی از ۳۷ اثر داخلی و خارجی تقدیر شد که ۱۱ اثر در بخش بزرگسال، ۸ اثر در نقش جوان و ۷ اثر در بخش بین الملل تجلیل شدند.   در بخش بزرگسالان و جوان فاطمه توفیقی در گروه اخلاق ادیان و عرفان، سمیه خادمی در گروه اخلاق و ادیان عرفان، آقای علی اکبر مسگر در گروه تاریخ و جغرافیا و باستان شناسی، فردین مرادخانی گروه حقوق، سید شهاب الدین موسی زاده مرکب گروه حقوق، محمد راسخ مهند گروه زبان ادبیات و زبان شناسی، سعید مهدوی فر گروه زبان ادبیات و زبان شناسی، یاسر باقری گروه علوم اجتماعی و علوم ارتباطات، شیوا علینقیان گروه علوم اجتماعی و علوم ارتباطات، محمد امیر ریز وندی گروه علوم اقتصادی مدیریت و علوم مالی، احمد مهربان دافساری گروه علوم سیاسی، علی نظیف پور گروه علوم سیاسی، مهدی حبیب اللهی گروه علوم قرآنی، حامد دهقانی فیروزآبادی گروه علوم قرآنی، محمود هدایت افزا گروه فلسفه، سید مسعود حسینی توشمانلویی گروه فلسفه، زهرا ناصری گروه فناوری اطلاعات، محمد فدایی گروه مطالعات هنر و حسین نخعی گروه مطالعات هنر، شایسته تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین از جمله شخصیت‌های پیشگام این دوره از جشنواره بین بین المللی فارابی، از مرحوم دکتر عزت الله نگهبان، مرحوم دکتر سید احمد شیخ الاسلامی، مرحوم دکتر داوود فیرحی، دکتر سید محمد رضوی، آیت الله سید محسن خرازی، دکتر ژاله آموزگار، دکتر ضیا موحد، دکتر محمدرضا ریخته‌گران و دکتر منوچهر صانعی نیز تقدیر شد.

در بخش بین‌الملل نیز آدریانوالر یوسی از کشور ایتالیا، عارف نوشاهی از کشور پاکستان، عنایت الله شهرانی از کشور افغانستان، پیرلوکوک بلژیک، میرزا ملا احمد از تاجیکستان، الکسی خیسمتولین از روسیه و بیر گیت هافمن از آلمان نیز تقدیر شدند. برچسب ها: جشنواره فارابی ، علم و فناوری ، صنعت ، اخلاق و ادیان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشنواره فارابی علم و فناوری صنعت اخلاق و ادیان بین المللی فارابی جشنواره بین گروه علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نماینده‌ی مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، علی اکبر احمدیان، بنا بر دعوت دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، نیکولای پاتروشف، در رأس یک هیات بلندپایه‌ی امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه ی مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.

در این سفر، بر اساس راهبرد سیاست چند جانبه گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی امنیتی جمهوری اسلامی ایران، به‌ ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقاء و توسعه‌ی روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، احمدیان با همتایان خود از کشورهای روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز دیدارهای جداگانه ای خواهند داشت.

اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با سابقه ای بیش از یک دهه، از معدود رویدادهای امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است. از جمله ویژگی های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه گرایی غرب، بویژه امریکا در عرصه‌ی امنیت بین‌الملل و نهادینه کردن روایت گری و روایت سازی مستقل در این ساحت می باشد.

اهمیت و رویکرد این اجلاس به مقوله امنیت بین الملل موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از آن، از ابتدا حضوری فعال در آن داشته باشد.

در نشست سال گذشته‌ی این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین المللی به این رویداد امنیتی دارد. اطلاعات بدست آمده از نشست دوازدهم که از روز سه شنبه (۴ اردیبهشت) در سن پترزبورگ آغاز بکار می کند، حاکی از این است که رویداد امسال نیز در سطحی گسترده مورد توجه دولت ها، مسئولین امنیتی و رسانه‌های منطقه ای و جهان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب
  • اهداء بورسیه تحصیلی به برگزیدگان مسابقات ربوکاپ از سال آینده
  • «شهرک» در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»