Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@02:34:20 GMT

هیچ خانواده‌ای نگران ثبت نام فرزند خود نباشد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۱۱۱

هیچ خانواده‌ای نگران ثبت نام فرزند خود نباشد

وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ خانواده‌ای نگران ثبت نام فرزند خود در مدارس نباشد، برای نام‌نویسی همه دانش آموزان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

قدس آنلاین:  محسن حاجی میرزایی امروز در حاشیه همایش نظام تربیت اوان کودکی چشم انداز تجارب و استلزامات افزود: در سامانه ثبت نام پادا امکان انتخاب چند مدرسه وجود دارد ‌که ممکن است برخی از آنها بر اساس تعداد بیشتر شرکت کننده زودتر ظرفیتشان پر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش هم بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان نظارت دارد، بی شک جای خالی برای همه دانش آموزان در مدارس وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش درباره امکان افزایش ظرفیت مدارس یادآور شد: ظرفیت مدارس مشخص شده است که هر مدرسه چند نفر را پذیرش می کند، با توجه به الکترونیکی بودن فرآیند ثبت‌نام، امکان دخل و تصرف در آن به حداقل رسیده است.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: این فرآیند متناسب با ظرفیت ثبت نام انجام می شود، افزایش ظرفیت مدرسه در شرایطی است که تعداد کلاس به اندازه کافی باشد اما بر اساس مقررات جاری و تعداد مشخص دانش آموزان افزایش ظرفیت به آنها آسیب وارد می کند.

ادامه دارد... 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش ثبت نام مدرسه دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده 100 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی ۵ سال آینده ۱۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۵۰۰ هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور