Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:45:14 GMT

کارگروهی که VAR را راه می‌اندازد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۳۲۱

نشست کارگروه سیستم کمک داور ویدئویی ساعتی پیش با حضور 9 نفر در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این جلسه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، حسن کامرانی‎فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و هم‌چنین سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، علیرضا فغانی (داور بین‌المللی)، حمیرا اسدی (مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون)، احسان عزیزی‌خادم، فاطمه گلستانی‌نیا، امیدزاده، یوسفی، حسین شریفی (مدیر روابط عمومی) و مدیران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابرآنچه که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده، عزیزی‌خادم مسئولیت عقد قرارداد و پروسه راه‌اندازی VAR در ایران را به این کارگروه واگذار کرده و اقدامات این کارگروه مورد تایید فدراسیون فوتبال خواهد بود؛ او از این کارگروه تا خدمات شرکت‌های داخلی و خارجی را بررسی و ارزیابی کنند، به گفته عزیزی‌خادم مسئله اصلی در این زمینه تحریم‌هاست و نه مشکل مالی.

 

 

 

 

 

هم‌چنین مقرر شد حتی اگر علیرضا فغانی در ایران حضور نداشته باشد، به صورت تصویری در جلسات کارگروه VAR حضور داشته باشد؛ از مصوبات این کارگروه استعلام از 15 شرکت مورد تایید فیفا بود که تمام تجهیزات مورد نیاز VAR در ایران را دارند.

 

حالا باید دید که چه زمانی موضوع VAR در ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ) سازمان لیگ برتر حسن کامرانی فر شهاب‌الدین عزیزی خادم علیرضا فغانی سهیل مهدی کمیته داوران فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ سازمان لیگ برتر حسن کامرانی فر شهاب الدین عزیزی خادم علیرضا فغانی سهیل مهدی کمیته داوران فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: لیگ ایران پیر است و باید جوانگرایی شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریباً پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده این است که لیگ پویا و متحول در همه ابعاد باشد. لیگ ما تقریباً پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی نیز این مشکل را داشتیم که خوشبختانه جوانگرایی محسوسی انجام شد. هیچ تیم ملی در دنیا قوی نیست مگر اینکه لیگ پربازده پشت آن باشد. تیم ملی برآمده از لیگ است.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • اکثر کودکان کار استان یزد اتباع هستند
  • تاج: لیگ ایران پیر است و باید جوانگرایی شود
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند