Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:39:32 GMT

پرونده معین شریفی همچنان مفتوح است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۳۸۹

پرونده معین شریفی همچنان مفتوح است

ایسنا/گلستان رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: از نظر ما «معین شریفی» به قتل رسیده و این پرونده همچنان مفتوح است.

مجتبی مروتی امروز (یکشنبه ۲۷ تیرماه) در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده معین شریفی، اظهار کرد: در رابطه با پرونده قتل معین شریفی مظنونینی داریم و به دنبال این هستیم تا دلایلی به دست آوریم تا نسبت به دستگیری آنها اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پرونده مفتوح است و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به اینکه جنایی بودن این موضوع کاملاً اثبات شده است، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم اگر اطلاعاتی در این رابطه دارند، در اختیار پلیس قرار دهند.

مروتی گفت: متأسفانه عدم استفاده از دوربین‌های نظارتی در برخی تفرجگاه‌ها و نقاط گردشگر پذیر، اقدامات پلیسی در چنین حوادثی را با مشکل روبه‌رو می‌کند. امیدواریم فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها نسبت به نصب دوربین در این محل‌ها اقدام کنند.

ارتباطی بین گمشدن پیرمرد ۸۶ ساله در علی‌آبادکتول با این پرونده وجود ندارد

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ ارتباطی بین گمشدن پیرمرد ۸۶ ساله در علی‌آبادکتول با این پرونده وجود ندارد و این اتفاقات سریالی نیست، گفت: این پیرمرد که به همراه خانواده خود از شهر شوش استان خوزستان به استان سفر کرده بود، هنگام ناهار خوردن سایر اعضای خانواده در جنگل‌های علی‌آبادکتول کتول، گم می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان بیان کرد: در مدت سه هفته تمام کوه‌ها و جنگل‌های اطراف توسط نیروهای هلال‌احمر، کوهنوردان، پلیس و نیروهای مردمی جستجو شد اما چیزی یافت نشد و تقریباً برای ما محرز شده که هیچ اثری از او در جنگل نیست.

مروتی تأکید کرد: هیچ انگیزه جنایتی علیه این فرد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه حدود یک ماه از زمان گمشدن پیرمرد می‌گذرد، گفت: طی این مدت در استان کشف هیچ جسدی که با این پیرمرد مطابقت داشته باشد، گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه تصاویر این پیرمرد در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: سه روز قبل فردی از شهر رشت با خانواده تماس گرفت که پیرمردی با این مشخصات را در این شهر دیده و به او غذا داده است. البته خانواده این فرد گمشده به رشت مراجعه کرده تا موضوع را بررسی کنند. با این خبر ظن ما این است که فرد دچار فراموشی شده و با ماشین‌های عبوری خود را به رشت رسانده باشد. این موضوع در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا، معین شریفی ۳۶ ساله غروب ۲۵ شهریورماه سال ۹۹ به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت. تلاش کوهنوردان، نجاتگران هلال‌احمر و مردم محلی برای یافتن او بی‌نتیجه ماند تا اینکه چهار ماه بعد تعدادی از کوهنوردان در مسیر پیاده‌روی خود در جنگل کردکوی، لباس و تلفن همراهی را پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند و در نهایت بعد از آن در همان منطقه بقایای یک جسد کشف شد. با انجام نمونه‌برداری DNA مشخص شد که بقایای این جسد متعلق به معین شریفی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معین شریفی مفقودی معین شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر که آمار خیره‌کننده پیروزی تمای بازی‌های خانگی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد را داشته، در بازی روز گذشته هم اجازه نداد این رکورد مقابل تیم پایین جدولی دریا بابل از بین برود.

آن‌ها در حالی که تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۳ بر ۳ مقابل شاگردان سیدعباسی متوقف شده بودند، با پنالتی که مهرداد قنبری، مدافع باتجربه و ۳۵ساله‌شان به تور دروازه چسباند سه امتیاز این دیدار مهم را در خانه نگه داشتند تا رکوردشان هم دست نخورده باقی بماند.

سیدعباسی و شاگردانش که در این مسابقه سختکوش ظاهر شدند و چشم امید دیگر تیم‌های بالانشین را به خود معطوف کرده بودند تا ترمز خیبر را در خرم‌آباد بکشند، در نهایت موفق به این کار نشدند و نتوانستند دژ مستحکم خیبر را فرو بریزند.

با این نتیجه و تساوی سایر رقبا و البته لغو دیدار فجر سپاسی و استقلال آبی‌پوش ملاثانی، خیبر هم‌چنان با اختلاف هفت امتیازی در صدر جدول باقی ماند و امید اول صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • معین تقوی طلایی شد
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • (ویدئو) پخش آهنگ معین با مجوز صداوسیما
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد