Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@22:38:29 GMT

انتخابات شورای شهر ایلام تأیید نهایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۶۳۶

انتخابات شورای شهر ایلام تأیید نهایی شد

گروه استان‌ها - فرماندار ایلام گفت: بعد از بازشماری،بازبینی و حضور بازرسان اعزامی از تهران؛ انتخابات شورای شهر ایلام تأیید نهایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ انتخابات شورای ششم شهر ایلام که با اما و اگرهای فرآوان مواجه و این اما و اگرها منجر به اعزام هیئت بررسی، بازبینی و شمارش مجدد از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای کشور به ایلام شد در نهایت تائید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی شاخص‌ها و ویژگی‌های شهردار تبریز از سوی منتخبان شورای شهر در هفته آیندهشورای شهر برای حل مشکلات مردم پویایی نداردمنتخب ششمین دوره شورای شهر اصفهان: بسیاری از مشکلات شهر ناشی از بی‌توجهی به مسائل فرهنگی است

خیرالله گراوند فرماندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیرو آگهی‌های قبلی و با توجه به صحت انتخابات در حوزه شهر ایلام تابع بخش مرکزی شهرستان ایلام ظهر امروز (27 تیرماه 1400) به تائید نهایی رسیده است.

فرماندار ایلام گفت: هادی کرمی، مظفر میرزاد، مجتبی ملکی، سعید انوری، علی کریمی و منصور بهادری اعضای اصلی و یونس درویشی، حمید بانقلانی، جعفر صیادی، خلیل شوهانی  و ایرج مقدم اعضای علی البدل  شورای ششم شهر ایلام هستند.

انتهای پیام/180/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه شورای تأمین مسکن این شهرستان گفت: ۱۹۱ هکتار زمین درقالب هفت هزار و ۱۷۹ قطعه در سطح شش روستای کهریزه شیخان، حمزه آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین این شهرستان الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان مسکن برای ساخت و ساز و خانه دار شدن مردم است.

حسن عباسی افزود: این زمینها تا خرداد ماه در این روستاها به متقاضیان واگذار و برای هر واحد هم 350 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با رعایت عدالت به روستائیان پرداخت می شود.

عباسی اظهار کرد: همچنین در شهر گوگ تپه دو هزار و 77 قطعه و شهر خلیفان 133 قطعه تا خرداد ماه به متقاضیان واگذار می شود و نهضت عظیمی در این خصوص در شهرستان صورت خواهد گرفت.

وی، با بیان اینکه تأمین مسکن یکی از سیاستهای دولت سیزدهم است، گفت: هرقطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار  خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی های مسکن اضافه کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به بررسی وضعیت تمامی تعاونیهای مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت و سازها اقدام کند.

عباسی تصریح کرد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاهها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.

در ادامه جلسه مشکلات برخی از تعاونی های مسکن با حضور مدیران عامل، اعضا و رؤسای اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره راه و شهرسازی بررسی شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا