Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده مریم عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برپایی نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی و ترویج پوشش اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی برگزار شده است.

عبداللهی با اشاره به سیر تاریخی پوشش در جهان و ایران اسلامی افزود: این نمایشگاه در قالب تصویر نشان دهنده عفاف و حجاب در ادیان مختلف زرتشت، یهود و مسیحیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن گفت: با برپایی این نمایشگاه در پی این هستیم که اعلام کنیم که حجاب فقط محدود به مذهب ما و دین اسلام نیست و در همه ادیان مورد اهمیت است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تقریباً ۲۰۰ اینفوگرافی را ارائه و حجاب از دیدگاه اندیشمندان، فلاسفه، هنرمندان و سیاستمداران بررسی شده است، گفت: در بخشی از این نمایشگاه به بررسی تحلیلی ماجرای کشف حجاب با تصویر اشاره شده است.

عبداللهی گفت: این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است و تمام سیر نمایشگاه در قالب کتاب با عنوان حریم ریحانه به صورت رایگان به بازدیدکنندگان اهدا می‌شود.

کد خبر 5258617

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه عفاف و حجاب پوشش جامعه کشف حجاب ویروس کرونا کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر ایلام گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل حجاب و عفاف قوه قضاییه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، در راستای سیاست‌های کلان مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مسأله حجاب و عفاف، نشست تخصصی و توجیهی درخصوص نحوه برخورد با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و حفظ حرمت و تکریم این عزیزان و جلوگیری از هرگونه حرکات و رفتارهای تنش‌زا، با حضور مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان چهارمحال و بختیاری، معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیرکل حراست و کارکنان حوزه حفاظت فیزیکی در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از رسالت‌های مهم الهی مسأله عفاف و حجاب در جامعه است که این مسأله هم بر اساس آیات و روایات و هم دلایل عقلی که عفاف و حجاب در جامعه دارد بر همگان واجب و ضروری است.

وی افزود: همان‌طوری که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند دانشگاه‌ها به عنوان محل تعلیم و تربیت برای عالم پروری و دانشمند پروری باید به بعد تربیتی دانشجویان توجه ویژه داشته باشد و بحث عفاف و حجاب هم باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد.

حجت الاسلام قاسمی نژاد بیان کرد: باتوجه به سرمایه گذاری دشمن در حوزه عفاف و حجاب، ضروری است مجموعه دانشگاه با یک انگیزه الهی و با یک همت والا این مسأله را پیگیر باشد و با رعایت نکات دقیق و ظریف در این موضوع، تلاش کند که جامعه دانشگاهی مزین به عفاف و حجاب را ارائه دهد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان یادآورشد: وظیفه همگان نسبت به مسأله عفاف و حجاب کاملا روشن است و بر اساس آیات و روایات و منابع و آموزه‌های دینی همه ملزم به رعایت و همچنین امر به معروف و نهی از منکر هستند.

حمید انصاری کد خبر: 1227866 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی حجاب

دیگر خبرها

  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • اظهارات سردار رادان درباره طرح عفاف و حجاب
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد