Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: ۵۸ هزار خودرو در ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا در استان مرکزی جریمه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ علی حسینی ظهر امروز در نشست ستاد کرونا استان مرکزی با اشاره به وضعیت صدور برگ تردد در شهرهای مختلف استان مرکزی اظهار داشت: صدور برگه‌های تردد یکی از اقدامات در دوران ممنوعیت ترددی در استان مرکزی بود که بالغ بر 2 هزار و 50 برگ تردد در اراک، هزار و 400 برگه در خنداب صادر شده که البته بیش از نیمی از برگه ترددهای صادره در استان مرکزی معادل 52 درصد در اراک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس آمار موجود 55 درصد خودروها در زرندیه، 54 درصد خودروها در محلات، 31 درصد خودروها در کمیجان، 28 درصد خودروها در تفرش و فراهان، 21 درصد خودروها در دلیجان، 12 درصد خودروها در خمین، 4 درصد در آشتیان و 3.7 درصد در شازند دارای برگه تردد ممنوعیت‌ها هستند.

حسینی تصریح کرد: در مجموع، در 3 ماه اخیر برای 58 هزار و 984 خودرو در سطح استان در حوزه ممنوعیت تردد شبانه و پلاک غیربومی جریمه صادر شده و این خودروها اعمال قانون شده‌اند.

بهروز اکرمی معاون استاندار مرکزی نیز در این نشست با اشاره به وضعیت شهر اراک اظهار داشت: براساس بازدیدهای میدانی مختلفی که صورت گرفته 90 درصد میوه‌فروش‌ها، 80 درصد واحدهای صنفی و دیگر مراکز از ماسک استفاده نمی‌کنند که بیانگر عدم تاثیر بازرسی‌ها بوده به طوری که وانت‌بارهای سطح شهر اراک روزانه حداقل با بیست نفر به طور مستقیم در ارتباط هستند که باید این افراد فعال در این حوزه کنترل شوند.

وی افزود: صنوف نیز باید موظف به استفاده از ماسک شوند که در این زمینه اتاق اصناف باید ورود جدی داشته باشد، همچنین تاکسی ها باید سوار کردن 3 مسافر را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

اکرمی ادامه داد: در زمینه مدیریت کرونا نیازمند مدیریت معطوف به نتیجه هستیم و نتیجه اقدامات باید به طور ملموس قابل مشاهده باشد، آمار به تنهایی کاربرد و اهمیت اجرایی ندارد بنابراین نیاز به ورود دستگاه های نظارتی به این عرصه نظارتی داریم که در این شرایط نهادهای نظارتی، دادستانی و بازرسی باید ورود کرده و با عوامل متخلف برخورد لازم را انجام دهند.

روند افزایشی بستری بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داردمردم قبل از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه نکننداستان کرمان در پیک پنجم کرونا با کمبود فضای بستری مواجه است/ بستری 974 بیمار قطعی کرونا در بیمارستان‌ها

حجت‌الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این جلسه با اشاره به فعالیت مساجد استان و شهر اراک اظهار داشت: براساس آمار موجود حدود 170 مسجد در اراک وجود دارد و همانطور که در جلسه پیش مصوب شد فعالیت آنها با رعابت دستورالعمل‌ها در زمان برگزاری مراسم بلامانع است.

وی افزود: مراسم مهم در روز عرفه و مراسم اعیاد عید قربان تا غدیر را در پیش داریم که تدارکات لازم برای برگزاری مراسم اعیاد قربان تا غدیر صوت گرفته تا در صورت تایید ستاد کرونا این مراسمات با نظارت دقیق و رعایت پروتکل‌ها برگزار شود، اما ممکن است ساعت منع تردد برای شرکت کنندگان در این مراسمات مشکلاتی را ایجاد کند که تقاضا داریم ستاد در این یک دهه همکاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/711/ز 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درصد خودروها استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرانجام بعد از کشمش‌های فراوان بر سر زیان انباشته خودروسازان امروز ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداده است.

براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.

البته نکته مهم اینجاست با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.

اما داستان پژوپارس در سال گذشته چه بود که در نهایت امسال به عنوان نخستین خودرو مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است.

مردادماه سال گذشته بود که شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو ، پایان تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل حدود ۱۰۰ هزار دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، اعلام کرد که این خودرو تا بهار سال آینده برای پاسخ به تعهدات معوق تولید خواهد شد تا مشتریان این محصول نگران تحویل خودروی خود نباشند.

کد خبر 845293 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو