Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان گفت: در شرایط خاص کرونایی تلاش بر این است که فدراسیون را به شکلی اداره کنیم که در برگزاری اردوهای ورزشکاران پارالمپیکی مشکلی نداشته باشیم. 

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، محمدشروین اسبقیان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون جانبازان و معلولان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شرایط خاص کرونایی سعی کردیم فدراسیون را به شکلی اداره کنیم که در برگزاری اردوها و پرداخت حقوق پرسنل مشکل خاصی نداشته باشیم، امروز هم در مجمع دیدید در گزارش بازرس نارسایی وجود نداشت و گزارش‌های ارایه شده در خصوص عملکرد فدراسیون، حسابرس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد تایید اعضای مجمع و معاون وزیر قرار گرفت.

 

وی افزود: امسال با حمایت وزارت ورزش و جوانان بودجه ما نسبت به سال ۹۸ بیش از دو برابر شده که قابل توجه است. البته برای آماده سازی ورزشکاران جهت حضور در پارالمپبک توکیو کمک‌های خوبی نیز از کمیته ملی پارالمپیک دریافت کردیم. یکی از اقدامات خوب کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش واکسیناسیون ورزشکاران اعزامی به توکیو بود که سبب شد تا ورزشکاران و خانواده های آنها استرسی برای حضور در اردوهای آماده سازی نداشته باشند.

 

اسبقیان با بیان این که تعامل بسیار خوبی با هیات‌های استانی داریم، خاطرنشان کرد: به خاطر تعامل خوبی که با هیات‌های استانی داریم این مساله سبب شده تا نارضایتی هیات‌های استانی در این مجمع نسبت به مجامع‌های قبلی کمتر شود.

 

وی در پایان در خصوص انتقاد هادی رضایی به مهدی علی نژاد برای بودجه فدراسیون مبنی بر این که اگر بودجه جانبازان و معلولان در سال جاری بیش از دو برابر هم شود، باز هم جوابگو نیست، افزود: در سال ۹۸ اعتبارات فدراسیون جانبازان و معلولان ۴ میلیارد تومان بود که امسال با تلاش وزارت ورزش به بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده که قابل توجه است. به اعتقاد من طبق گفته علی نژاد فدراسیون باید خود درآمدزایی داشته باشد که ما در سال گذشته و امسال با وجود تعطیلی سالن ها و استخرها این درآمدزایی را انجام دادیم، تلاش بر این است که منابع درآمدی فدراسیون را نیز افزایش دهیم تا مشکلی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی خود نداشته باشیم.

جانبازان و معلولین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جانبازان و معلولین جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در سرای ورزشکاران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران آغاز شد.

در ابتدا جواد محمدی، مدیر کل. ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت هفته پهلوانی و روز فرهنگ همچنین پاسخ قاطعانه ایران به رژیم غاصب صهیونیست و وعده صادق، اظهار کرد: جامعه صنعتی استان اصفهان در بخش ورزشی افتخارات زیادی در استان، کشور و در خارج کشور کسب کرده است که عمده ورزشکاران آن به هیئت ورزش کارگری بر می‌گردند. این اتفاق نشان از اهمیت هیئت ورزشی در کسب افتخارات را نشان می‌دهد.

وی افزود: در ورزش کارگری استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند که با شناسایی قابلیت بالفعل شدن دارند. می‌طلب جامعه ورزش کارگری و در رأس آن هیئت ورزش کارگری برای توسعه این ورزش تلاش کنند. این اطمینان خاطر را می‌دهم که اداره کل ورزش و جوان نیز حتماً حامی و پشت این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع دیگر در اردیبهشت ماه، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ای که برای روزهای آتی پیش بینی شده به خوبی برگزار شود و تکلیف هیأت‌های و رشته‌های ورزشی مشخص شود.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۲۳ رأی مأخوذه در حال برگزاری است.

کد خبر 747145

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته