Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در نشست ستاد شهرستانی مدیریت کرونا عامل اصلی موج جدید کرونا و روند صعودی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان را ورود خودرو‌های غیربومی به داخل شهر و دورهمی‌های فامیلی و خانوادگی، تجمع‌ها و برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا دانست و افزود: نیرو‌های پلیس در ورودی‌های شهر مستقر شده‌اند و با مسدود شدن ورود‌های ملایر، به جد از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به داخل شهر جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولدی گفت: به تمامی اصناف، کسبه و بازاریان مهلت فعالیت یک هفته‌ای داده می‌شود که در صورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پیرو آن کاهش آمار مبتلایان و بستری کرونا در این شهرستان، برای هفته دوم اجازه فعالیت داده شود، در غیر این صورت مصوبات مربوط به شهر‌های قرمز و تعطیلی مشاغل گروه‌های مرتبط اعمال خواهد شد.

او با بیان اینکه نظارت و کنترل اصناف، کسبه و بازاریان، رستوران‌ها، تالار‌ها با یک چهارم ظرفیت، اماکن ورزشی، مساجد و حسینیه‌ها و سایر واحد‌های صنفی با اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، اداره صنعت و معدن و ارگان‌های ذیربط است افزود: آیین نماز جمعه، مراسم‌های مرتبط با اعیاد قربان و غدیر و دیگر مناسبت‌ها تنها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی با ظرفیت و زمان مصوب شده طبق مصوبات ستاد ملی کرونا قابل اجرا است.

ولدی ادامه داد: شهرداری‌ها موظف به ضدعفونی روزانه ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری و نظارت جدی بر عملکرد رانندگان تاکسی‌ها در راستای رعایت موارد بهداشتی و زدن ماسک هستند.

فرماندار ملایر گفت: مشکل کمبود واکسن و انجام واکسیناسیون در ملایر نداریم و روزانه برای ۲ هزار نفر در این شهرستان تزریق واکسن انجام می‌شود.

قدرت الله ولدی یادآور شد: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد همچنان تداوم دارد و جریمه یک میلیون تومانی برای خودرو‌های متخلف با پلاک غیربومی اعمال می‌شود.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر هم اظهار داشت: در ملایر آمادگی تزریق واکسن برای ۲۱۰۰ نفر در هر روز وجود دارد.

محسن ترکاشوند افزود: در روز گذشته ۱۳۵۴ نفر در ملایر واکسینه شدند و آمار کل افرادی که تا امروز در ملایر دوز اول واکسن دریافت کرده اند ۳۰ هزار نفر است.

او ادامه داد: هم اکنون ۱۴۰ بیمار کرونایی در دو بیمارستان امام حسین و غرضی ملایر بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت ملایر یادآور شد: کرونای دلتا بیشتر کودکان و اطفال را درگیر می کند، در حال حاضر ۱۰ کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان مهر ملایر بستری هستند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کروناویروس موج جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: این مأموریت موفقیت‌آمیز که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر است.

وی ادامه داد:در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون شک تداوم ماجراجویی های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

وی ضرورت توجه به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را یادآور شد و اظهار داشت: مسئولان شهرستان باید بصورت عملی و میدانی برای رشد تولید و شکوفایی اقتصادی گام بردارند.

تعامل و همدلی برای پاسخگویی به مطالبات مردم ، پیگیری و تسریع در مبادله موافقت نامه های  طرح های عمرانی،  رعایت نظم و انضباط اداری ، توجه و رعایت مصادیق عفاف و حجاب و مقابله با هنجارشکنی،  اهتمام ویژه به تکریم مردم در ادارات،برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی، بهره وری کامل و خروجی مناسب از جلسات ، تقویت میزهای خدمت ادارات در نماز جمعه، از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار در این جلسه بود.

امام جمعه شهرستان اشنویه نیز در این جلسه با تبریک اقدام قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی،  توجه به خدمتگزاری به مردم و رعایت تقوای الهی را به مسئولان یادآور شد.

در این جلسه همچنین شهردار اشنویه و رئیس بانک کشاورزی شهرستان گزارش اقدامات صورت گرفته و عملکرد سال ۱۴۰۲ را ارائه کردند.

در پایان جلسه بایزید رهبر بعنوان رئیس  امور آب و فاضلاب شهرستان و ابراهیم رحیمیان بعنوان سرپرست اداره گاز معرفی و از خدمات مسئولان قبلی قدردانی شد.

 

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم