Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان گفت:بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان سمیرم، نجاتگران این جمعیت به عشایر گرفتار در سیل امدادرسانی کردند.

به گزارش برنا؛ محمدهاشمی، مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان گفت:بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان سمیرم، نجاتگران این جمعیت به عشایر گرفتار در سیل امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اقلام امدادی شامل چادر، پوشش چادر، موکت و بسته غذایی نیز در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر استان سیل سیل پوشش سیل هلال احمر عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:‌ در پی بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته امدادگران هلال احمر به بیش از ۵۰۰ نفر امدادرسانی کردند.

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از ۱۰۰ تیم عملیاتی، سیل و آب‌گرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت ۴۸ ساعت گذشته که دستور آماده‌باش صادر شده، به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شده است. همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی همچون پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۱۲ این جمعیت تماس حاصل کنند.

کد خبر 739152

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به عشایر گرفتار شده در سیلاب‌ بخش شهیون
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر
  • امدادرسانی به ۲۸ حادثه در استان سمنان/ میامی رکورددار حوادث شد
  • وقوع ۳۷ حادثه در تعطیلات نوروزی کرمانشاه