Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان ایران، پس از رسیدن به توکیو، برای انجام برخی از اقدامات اولیه بیش از ۶ ساعت در فرودگاه معطل شدند؛ در این مدت از تمام نفرات تست کرونا گرفته شد، تا ورزشکاران بتوانند وارد شهر توکیو و دهکده مسابقات شوند.
در شرایطی که ورزشکاران بسیار خسته و بی حوصله بودند، میلاد عبادی‌پور و میثم صالحی، دو بازیکن تیم ملی والیبال، دست به انجام حرکات عجیبی زدند که در فیلم زیر آن را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

راز موفقیت تيم ملی والیبال ژاپن مشخص شد! + فیلم     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میلاد عبادی پور تیم ملی والیبال کاروان المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان بیرجند اظهار کرد: نیروهای نظامی ما با عملیات وعده صادق یک سیلی محکم به استکبار زدند که خودش یک عید است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۷ کشور اسم اسلام را بر روی خود گذاشته‌اند ولی به جز ۵-۶ کشور بقیه تنها نظاره گر کشته شدن کودکان، زنان، خبرنگاران و بی‌گناهان در غزه بودند و هیچ اقدامی انجام ندادند.

عبادی با بیان اینکه سازمان ملل، شورای امنیت و دادگاه لاهه نیز هیچ اقدامی انجام نداده و شاهد قتل و عام انسانیت بودند، گفت: اما در مورد ایران دوران بزن و در رو تمام شده است و ما در برابر جنایت استکبار پاسخ می‌دهیم.

وی یادآور شد: اروپاییان ایالات متحده آمریکای فعلی را بر روی قبر بومیان آن منطقه ساختند و از آن زمان تاکنون همچنان به جنایت علیه کشورهای مستقل ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر اساس کارشناسی فقه است، گفت: در جمهوری اسلامی حاکمیت با خود مردم و منتخبان مردم است ولی باید توجه داشته باشیم عامل ضربه زدن به حاکمیت مردمی دشمن خارجی و مسئولانی است که ترک فعل کرده و کارهایی را که باید انجام نمی‌دهند.

عبادی گفت: البته مسئولانی که صادقانه کار می‌کنند سرمایه‌های کشور و اسلام هستند.

وی یادآور شد: اگر عدالت را اجرا کنیم نه تنها مردم خودمان بلکه شرق و غرب و… نیز جذب ما خواهند شد.

کد خبر 6078743

دیگر خبرها

  • رسوایی در ماراتن پکن؛ حرکت عجیب دوندگان آفریقایی و اجازه دادن به دونده چینی برای قهرمانی! / فیلم
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • واکنش مربی تیم ملی فوتسال به لغو سفر جام ملت‌های آسیا
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز