Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@00:14:13 GMT

لیورپول قرارداد کاپیتان خود را تمدید می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۳۲۷۳

لیورپول قرارداد کاپیتان خود را تمدید می کند

لیورپول به دنبال مذاکره با جوردن هندرسون برای تمدید قرارداد این بازیکن باتجربه و حفظ او برای فصول بعد است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جوردن هندرسون، کاپیتان فعلی لیورپول که حدود یک دهه است در این باشگاه حضور دارد، دو سال دیگر تمام خواهد شد و مرسی سایدی ها به دنبال حفظ این بازیکن هستند. ملی پوش انگلیسی در سال 2011 و در دوران کنی دالگلیش روی نیمکت لیورپول جذب این باشگاه شده و با رقمی در حدود 16 میلیون پوند از ساندرلند به لیورپول پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دوران ابتدایی حضور جوردن هندرسون در لیورپول چندان خوب رقم نخورد و حتی در سال 2012 این بازیکن تا آستانه انتقال به فولام نیز پیش رفت. اما خود هندرسون علاقمند به ماندن و مبارزه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بود و در ادامه او به یکی از بازیکنان مهم این باشگاه تبدیل شد. هندرسون سه سال بعد بازوبند کاپیتانی لیورپول را نیز به بازو بسته و جایگزین استیون جرارد شد.

 

در ادامه سال های درخشان لیورپول زیر نظر یورگن کلوپ فرا رسید و جوردن هندرسون نیز به عنوان کاپیتان جام قهرمانی در لیگ قهرمانان و البته لیگ برتر را بعد از سه دهه بالای سر برد. حالا مدیران لیورپول به دنبال تمدید قرارداد با جوردن هندرسون بوده و قصد دارند این بازیکن را تا پایان دوران ورزشی اش در استادیوم آنفیلد نگه دارند. همچنین لیورپول به دنبال حفظ شالکه اصلی فعلی خود بودخ و قصد دارد قرارداد بازیکنانی مانند ویرژیل فن دایک، محمد صلاح و آلیسون بکر را نیز تمدید کند.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 لیورپول جوردن هندرسون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 لیورپول جوردن هندرسون جوردن هندرسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد

دکلان رایس کاپیتان سه‌شیرها خواهد بود. 

طرفداری | همان‌طور که ساوتگیت اعلام کرده بود، بازوبند کاپیتانی انگلیس به دکلان رایس رسید. 

به گزارش اسکواکا؛ پس از 19 سال، یک بازیکن از ترکیب آرسنال بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را بر بازو می‌بندند. آخرین بار در سال 2005 و در بازی مقابل آمریکا، سو کمپل به عنوان کاپیتان از ابتدا برای سه‌شیرها به میدان رفته بود. دکلان رایس همچنین پس از تونی آدامز (سال 2000 مقابل آلمان) اولین بازیکن آرسنال محسوب می‌شود در ورزشگاه ومبلی، به عنوان کاپیتان در ترکیب انگلیس قرار می‌گیرد. گفتنی است هری کین و جوردن هندرسون، کاپیتان‌های تیم ملی انگلیس، به دلیل مصدومیت دیدار امشب مقابل بلژیک را از دست داده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد