Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص اعتصاب آبی پوشان در تمرین امروز این تیم اظهار کرد: این قدر فشار بر روی بازیکنان بوده است که آن‌ها برخلاف میل باطنی خود تصمیم به تمرین نکردن گرفته اند. اگر مدیران فقط به ما بگویند پول نداریم ما نوکر هواداران نیز هستیم و تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال پول نمی‌خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما در چند بازی در لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی کسب کرده ایم و تیم به یک شرایط ایده آل رسیده است و ما بازیکنان نیز به دنبال پیروزی هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم، اما شاهد کارشکنی‌هایی هستیم و چندین بازیکن در پایان فصل قراردادشان با اسنقلال تمام خواهد شد و مطمئنا با این شرایط هواداران نیز اعتقاد خواهند داشت که ما نباید قراردادمان را تمدید کنیم. وقتی به بازیکنان تیم بی احترامی می‌شود در واقع به هواداران بی احترامی شده است و من برای تمدید قرارداد با مددی مدیرعامل استقلال مذاکره نخواهم کرد. ما بازیکنان از مدیرعامل، هیئت مدیره استقلال پول نمی‌خواهیم، اما احترام می‌خواهیم. البته پول حق بازیکنان است و وظیفه مدیرعامل و هیئت مدیره است که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

او درباره صحبت‌های ملکی عضو جدید هیئت مدیره استقلال برای پرداخت کردن طلب بازیکنان  گفت: او وعده‌هایی داد مبنی بر اینکه مبالغی را به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد، اما تاکنون هیچ چیزی تغییر نکرده است و حتی شرایط بدتر هم شده است.  هواداران  با هر برد و باخت ما خوشحال و ناراحت می‌شوند و بازیکنان استقلال فقط خواستار رفع مشکلات هستند.

او خاطرنشان کرد: اعضای جدید هیئت مدیره استقلال تاکنون هیچگونه تغییری در شرایط استقلال ایجاد نکرده‌اند و بازیکنان فقط به عشق هواداران و آبروی خودشان بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

شکایت مددی از کاپیتان استقلال در دادگاه!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ارسلان مطهری هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین چالش‌های باشگاه پرسپولیس در هفته‌های آینده تمدید قرارداد بازیکنانی است که آخر همین فصل آزاد خواهند بود. 

در حال حاضر به اندازه یک تیم فوتبال بازیکن در اسکواد پرسپولیس وجود دارد که تا دو ماه دیگر قراردادی با تیم خود ندارند. 

در بین این بازیکنان برخی ستاره‌های ترکیب اصلی پرسپولیس مثل مهدی ترابی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند اما گروهی دیگر بازیکنان نیمکت‌نشین هستند. 

در عین حال این سوال مطرح است که آیا باشگاه با تک تک این نفرات تمدید خواهد کرد یا ممکن است برای امضا با یکی یا برخی از آنها پا پیش بگذارد. 

در این میان طبیعی است که اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی تیم باید تعیین کند که کدام یک از این نفرات را حتما می‌خواهد تا باشگاه پروسه تمدید قراردادشان را پیش ببرد اما تازه بحث مذاکره با اوسمار مطرح شده و ابتدا باید قرارداد او تمدید شود، سپس جلسه بین او و مدیران باشگاه برگزار شود و پس از آن از نفرات مد نظر برای تمدید دعوت شود. 

در عین حال به نظر می‌رسد با توجه به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، باشگاه کار سختی برای راضی کردن آنها دارد تا پای میز مذاکره بیایند و تا زمانی که تکلیف مالکیت، تغییرات مدیریتی و ورود پول به باشگاه پرسپوليس روشن نشود این پروسه اتوماتیک‌وار تا دو ماه دیگر حداقل عقب خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!