Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@02:30:18 GMT

طرز تهیه شربت «لیمو زنجبیل»

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۵۴۵

با استفاده از چهار ماده می‌توانید شربت «لیمو زنجبیل» تهیه کنید. این شربت بدون قند است و عطر و طعم فوق العاده‌ای دارد. خبرگزاری میزان _ کانال تلگرامی تبیان نوشت: این نوشیدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن مناسب است. مواد اولیه:  یک چهارم فنجان زنجبیل خام تازه و خرد شده⁣.
یک دوم فنجان (۱۱۰ میلی‌لیتر) آب لیمو  
یک قاشق مرباخوری زردچوبه‌
شربت شیرین کننده ۲ قاشق غذاخوری طرز تهیه زنجبیل رو بشویید، تقریباً خرد کنید و آن را داخل مخلوط کن با سرعت بالا بریزید، آب لیمو رو بگیرید و به زنجبیل تازه تو مخلوط کن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  زنجبیل خرد شده و آبلیمو رو بعد داخل الک بریزید و با پشت قاشق تفاله رو فشار بدید تا مایع بیشتر خارج شود.   تفاله را در یخچال بگذارید تا ظرف ۲۴ ساعت به مخلوط اسموتی میوه‌ای اضافه شود، بعد مایع شیرین‌کننده و زردچوبه رو اضافه کنید. بیشتر بخوانید: ۲ نوشیدنی معروف و خنک تابستانی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: شربت طرز تهیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شربت طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف پوچتینو به عادت عجیب: خرافاتی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس باید به مصاف منچسترسیتی برود.

سرمربی چلسی امیدوار است که تیمش در این بازی حساس نمایش خوبی داشته باشد و همچنین از یک عادت عجیب در دفتر کارش صحبت کرد.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی فردا درمورد ضربات پنالتی احتمالی این بازی گفت:"ما آماده‌ایم. شما هرگز نمی‌دانید که قرار است چه اتفاقی بیفتد. ما پنالتی تمرین کرده‌ایم. حدس زدن اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد، سخت است اما ما آماده‌ایم."

گلزنی‌های کول پالمر؟

این نتیجه حرکات‌ او و هم تیم‌هایش است که در لحظه مناسب توپ را به او پاس می‌دهند. صادقانه بگویم، از وقتی بازیکنان را به خدمت می‌گرفتیم هرگز آن‌ها را قضاوت نکردیم اما درست است که او عملکرد بسیار خوبی دارد. او اولین فصلی است که ثابت بازی می‌کند، همچنین ما باید مراقب باشیم چون او جوان است، در حال رشد است و در زمینه‌های مختلف بازی خود را ارتقا می‌دهد.

لغو بازی‌های مجدد در جام حذفی؟

ببینید، من مربی خوش شانسی هستم که فرصت مربیگری در سطوح مختلف را داشته‌ام، نه تنها در باشگاه‌های برتر. می‌توانم ناراحتی باشگاه‌های مختلف به خاطر تکرار نشدن بازی‌های جام حذفی را درک کنم.

بازی در ومبلی؟

داشتن تجربه می‌تواند امتیاز خوبی برای تیم باشد. بازیکنانی که شاید بتوانند این تجربه را در زمین نشان دهند، امکان بازی مجدد را دارند. این می‌تواند کمک خوبی باشد برای اینکه بیشتر استراحت کنیم، آرام باشیم و به نوع دیگری به بازی نزدیک شویم.

تهیه و داشتن لیمو در دفتر کار؟

من دوست دارم در دفترم لیمو بخورم! این مربوط به خرافات نیست. با خوردن لیمو من احساس راحتی می‌کنم، انگار که در خانه‌ام هستم!

وضعیت کریستوفر انکونکو؟

روز به روز وضعیت او را ارزیابی می‌کنیم و در چند روز اخیر این امکان وجود دارد که در بخش‌هایی از تمرینات حضور داشته باشد. اکنون باید واکنش بدن او را ببینیم و اینکه چگونه کاملا آماده می‌شود. ما امیدواریم که او به زودی برگردد.

دیگر خبرها

  • ببینید | غذا دادن به یک خرس غولپیکر توسط مرد روس با قاشق
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • اعتراف پوچتینو به عادت عجیب: خرافاتی نیستم
  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • برای درمان نفخ معده چه دمنوش‌هایی بخوریم؟
  • لیمو یک عنصر مهم برای کاهش وزن است
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری