Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گرمای بی سابقه ، نبود و افت شدید ولتاژ برق در روستاهای کوچینک ، آبگاه ، جکان ، زیارتجاه ، پنسان ،نسفران ، وانان ، تیسروک ، زمین بند ، گتی و گها با جمعیتی بالغ بر ۹ هزاز نفر ، مردم این منطقه از دهستان هیچان بخش مرکزی نیکشهر را کلافه کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین برق شهرستان نیکشهر از سال ۹۳ معتقد هستند تنها راه حل برون رفت از این معضل احداث پست و تعویض خط های انتقال برق است ، اما با وجود گذشت ۷ سال تاکنون هیچ گونه اقدام موثری صورت نگرفته است .

شرایط بحرانی برق در این منطقه باعث شد تا مسئولین شرکت توزیع برق استان برای بررسی موضوع عازم منطقه کوچینک و آبگاه شوند .

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در بازدید از برق مردم این منطقه به همراه معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان، مدیر شبکه برق شهرستان نیکشهر، مدیر دفتر روابط عمومی برق منطقه ای گفت : مکاتبات زیادی برای رفع مشکل برق مردم این حوزه از طرف مردم و بخشداری صورت گرفته است که متاسفانه علی رغم پیگیری های انجام شده مشکل برق پا برجاست و همچنان مردم به شدت در تنگنا هستند.

او گفت : نوسانات شدید برق در این منطقه هر ساله خسارات زیادی را به خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت روستاهای آبگاه ، کوچینک ، وانان ، زیارتجاه ، نسفران و ... وارده کرده است .

بخشدار مرکزی نیکشهر افزود : با وجود جمعیت بالای در این منطقه اما مردم ضعیف ترین برق با بیشترین نوسانات را استفاده می کنند .

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر بیان کرد : هدف اصلی ما از دعوت مسئولین شرکت توزیع برق استان برای بازدید میدانی از وضعیت بحرانی برق این منطقه آن است که پس از مطالعات فنی مشکل مردم این منطقه بصورت کوتاه مدت و بلند مدت در بازه زمانی کوتاه حل شود .

وی افزود : اصلی ترین خواسته مردم این منطقه احداث پست برق است که می تواند مشکل مردم را به طور کامل حل کند .

سماعی معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان در این بازدید گفت : پس از انجام مطالعات فنی این قول را به مردم این منطقه خواهیم داد که مشکل برق را بصورت جدی پیگیری خواهیم کرد و در کوتاه ترین زمان پروژه ملوران به آبگاه را تعیین تکلیف خواهیم کرد .

وی عنوان کرد : پس از بررسی و انجام مطالعات کارشناسی گزارش کامل و پیشنهاد احداث پست برق را نیز برای این حوزه به شرکت برق منطقه ای خواهیم داد.

ایوب رئیسی رئیس شورای اسلامی روستای کوچینک با ابراز گلایه مندی شدید مردم از وضعیت بحرانی برق افزود : نوسانات شدید برق بسیاری از وسایل برقی مردم را سوزانده است و مردم دیگر توان خرید ندارند.

حاتم کدخدا دهیار روستای آبگاه ضمن انتقاد شدید از عملکرد برق استان در این منطقه گفت : بی توجهی چندین ساله مسئولان برق در شهرستان و استان نسبت به مشکل شدید برق منطقه آبگاه و کوچینک باعث شده است که مردم اعتمادی به قول تکراری نداشته باشند .

مولوی عبدالمجید درزاده از معتمدین روستای وانان نیز با قدر دانی از حضور مسئولین و گوش دادن به مشکلات مردم اظهار داشت : درد اصلی تمامی مردم منطقه مشکل برق است و انتظاری که ما از نتیجه این حضور داریم این است که مشکل مردم را به صورت دائمی حل کنند .

پس از صبر چندین ساله مردم منطقه کوچینک و آبگاه و تحمل خسارات مالی فراوان به دلیل نوسانات شدید برق حال مردم منتظر آن هستند که آیا بالاخره مسئولان به قول خود عمل می کنند یا خیر .

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صرفه جویی در مصرف برق شرکت توزیع برق شرکت توزیع برق استان مردم این منطقه مرکزی نیکشهر شدید برق مشکل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه ویتنام با نتیجه 5 بر 4 مقابل مراکش شکست خورد. مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گل‌های تیم کشورمان را به ثمر رساندند.

در لحظه پایانی این مسابقه بین بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی به وجود آمد. این اتفاق پس از آن رخ داد که عظیمی خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • مشکل کدورت بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم‌آباد مرتفع شده است
  • بیش از ۱.۱میلیون نفر در غزه با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • خوردن یک وعده این غذا ۳۶ دقیقه از طول عمر را کم می‌کند!