Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:36:18 GMT

٨٠٠ بسته غذایی و بهداشتی در ایرانشهر توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۸۷۶

٨٠٠ بسته غذایی و بهداشتی در ایرانشهر توزیع شد

حجت‌الاسلام اشرفیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته‌های معیشتی و بهداشتی شامل برنج، قند، روغن، ماکارونی، لوبیا، عدس، ماسک و مواد شوینده بوده که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تهیه شده است. 

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت بوجود آمده و بیکاری بسیاری از شغل‌ها بر اثر شیوع ویروس منحوس کرونا، سازمان اوقاف و امور خیریه در صدد تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی جهت توزیع بین نیازمندان برآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ایرانشهر افزود: از ابتدای شیوع کرونا این اداره با شناسایی اقشار متضرر شده تلاش کرده از تمام توان خیران و موقوفات شهرستان برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم منطقه استفاده کند.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا سیستان و بلوچستان بسته حمایتی معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سیستان و بلوچستان بسته حمایتی کرونا سیستان و بلوچستان بسته حمایتی ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی از ۹۹۰ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی/ ۳ هزار مرکز غیربهداشتی پلمب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علیپور، درباره بازدید گروه‌های نظارتی وزارت بهداشت از رستوران‌ها، نانوایی‌ها، مراکز پخت و تهیه غذا و اماکن عمومی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ گروه بهداشتی شامل ۴ هزار و ۴۰۰ نیرو در ایستگاه‌های بهداشت محیط مشغول خدمت رسانی هستند که از ۲۸ اسفند تا ۸ فروردین از ۹۸۷ هزار و ۳۶۸ مورد از اماکن تهیه مواد غذایی و عمومی بازدید کرده‌اند.

رئیس مرکز گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خدمت رسانی مراکز سلامت در سراسر کشور در ایام نوروز، گفت: در این ایام حدود ۶۵۷ مرکز بهداشتی روستایی، شهری و روستایی-شهری به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

علیپور افزود: همچنین حدود ۲۰۰ مرکز با وجود اینکه شبانه روزی نبودند در مکان‌های پرتردد در ساعاتی غیر از ساعات اداری و روز‌های تعطیل، فعال بودند.

رئیس مرکز گسترش وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت بیش از ۶ هزار و ۸۸۱ نفر نیروی درمانی بهداشتی، گفت: از ۲۸ اسفند تا ۸ فروردین، حدود هزار و ۹۷۱ پزشک، هزار و ۹۰۰ پرستار، ۱۱۰ ماما و ۲۵۰۰ نیروی بهداشتی به صورت شیفت بندی در کشیک‌های خود حاضر شدند.

رئیس مرکز گسترش وزارت بهداشت همچنین افزود: در مراکز مراقبت‌های واگیر نیز بیش از ۳ هزار نفر واکسن هاری تزریق شده است و از نمونه‌های اخذ شده ۲۳ مورد طغیان بیماری‌های واگیر وجود داشت که با اقدامات بجا، این مشکل رفع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم در آبدانان
  • بازرسی از ۹۹۰ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی/ ۳ هزار مرکز غیربهداشتی پلمب شد
  • پلمب ۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان