Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:10:08 GMT

برای دلتا ثبت نام می کنیم!

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۸۹۷

برای دلتا ثبت نام می کنیم!

روزنامه ایران دوشنبه ۲۸ تیر در یادداشتی به قلم شیرین احمدنیا دانشیار جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، نوشت: مرتب در گروه‌هایی که می‌شناسیم و در شبکه‌های اجتماعی در آنها عضو هستیم پیام‌های فوت یا پیام‌های تسلیت گویی در جریان است.


هر چه هست آن چیزی است که شاهد آن هستیم و تجربه می‌کنیم. قطعاً نمی‌توان کوتاهی‌ها یا کاستی‌ها را در جریان مدیریت بحران این همه‌گیری که فقط مختص ایران هم نیست نادیده گرفت و لاپوشانی کرد و همچنین نمی‌توان صرفاً به انتقاد و بدگویی از عامل یا عوامل ذی مدخل خود را مشغول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مردم عادی و دور از قدرت، ناچاریم سهم خود را در این میانه به رسمیت بشناسیم. این ویروس حالا حالاها رفتنی نیست و مدام ورژن‌های جدیدش از دور و نزدیک از راه می‌رسد.

قرار است با آن سر کنیم. هر بار هم مهلک‌تر از راه می‌رسد. این ورژن اخیر معروف به دلتا که امروز به بسیاری از استان‌های ما نفوذ کرده و نقشه‌مان را هر روز سرخ‌تر می‌کند شوخی بردار نیست. شواهد نشان می‌دهد که واکسن زده‌ها هم در امان نیستند هر چند اگر واکسن زده باشید تفاوتش این است که احتمال مرگ را به ابتلای چند هفته‌ای ممکن است تخفیف بدهد اما تقریباً هیچ کس نسبت به آن مطلقاً، مصون نیست.


شاید همه نتوانند به مرزهای بیگانه پناه ببرند تا واکسنی برای خود اختیار کنند و خیلی شایدهای دیگر، اما برخی اقدامات را همه و همه اعم از فقیر و غنی می‌توانند انجام بدهند و آن هم این است که حتی الامکان به دستورهای پیشگیرانه برای حراست از سلامت خود و دیگران پایبند باشند. مسئولیت اعمال خود را برعهده بگیرند. همه می‌توانند در مقابل تمسخر و ریشخندهای ناآگاهانه اطرافیان نسبت به عدم پیروی، محکم بایستند و در تعاملات خود و در ایام فراغت خود معاشرت‌های غیرضروری را کنار بگذارند، قرار میهمانی نگذارند، به سفر نروند. شرایط حاد را جدی بگیرند. به چه زبانی باید این را منتقل کرد تا جا بیفتد؟


از بعضی چیزها خسته شده‌اید قبول، اما از جان خودتان هم خسته شده اید و می‌خواهید دربگذرید؟ اگر این طور است لطفاً در فهرستی با عنوان «من نمی‌خواهم زندگی کنم و مشتاق ابتلا به دلتا هستم» که من تهیه کرده‌ام ثبت‌نام کنید تا من شرایط دستیابی‌تان به این هدف را برایتان در اسرع وقت فراهم کنم. از همین امروز با بهترین و مؤثرترین خدمات ابتلا به کرونای دلتا در خدمتیم و ثبت‌نام می‌کنیم! این هم ایمیل من: ahmadnia@atu.ac.ir فرصت را از دست ندهید!‌

منبع: روزنامه ایران برچسب‌ها کرونا دانشگاه علامه طباطبایی ویروس دلتا روزنامه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علامه طباطبایی ویروس دلتا کرونا دانشگاه علامه طباطبایی ویروس دلتا روزنامه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مردم ایران چقدر صدقه می‌دهند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • آیا می شود پول را کپی کرد ؟ ببینید
  • چالش آمریکا
  • فیلم| اوسمار: به خاطر «گل‌محمدی» به ایران آمدم
  • (ویدیو) خلاصه فوتسال ایران ۴ - کویت ۰
  • چهل و سه روز
  • (ویدئو) مردم ایران چقدر صدقه می‌دهند؟
  • فیلم/ وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران
  • پدر موشکی ایران از زیر صفر شروع کرد
  • باغ گیاه شناسی ایران