Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به اختیارات رئیس جمهور خدشه وارد کرد گفت: اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی مشخص است و مصوبه مجلس به هیچ وجه به اختیارات رئیس جمهور خدشه وارد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بم در مجلس تاکید کرد: تصویب قوانین و مقررات به نحوی اختیارات همه افراد را محدود می کند و برای آن چارچوب قرار می دهد.

وی تاکید کرد: برجام قراردادی بین المللی است نه اجرایی، هر مسئولی که اندکی از دانش حقوقی برخوردار باشد می داند برجام قراردادی بین المللی است که اجرای آن نیاز به مصوبه و تاییدیه مجلس دارد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: مذاکرات بین المللی برای توافق انجام می‌شود و هر توافق خارجی باید به تصویب مجلس برسد.

غضنفرآبادی گفت: از رئیس جمهور که حقوقدان است توقع نداریم در مورد مصوبه مجلس پیرامون یک قرارداد بین المللی این گونه صحبت کند.

کد خبر 5259804

منبع: مهر

کلیدواژه: موسی غضنفرآبادی رئیس جمهور اسلامی ایران حقوقدان برجام حسن روحانی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی شورای نگهبان هیئت دولت محمد باقر قالیباف برجام هادی طحان نظیف حجت الاسلام حسن روحانی مجلس جمهوری اسلامی ایران صحن مجلس دولت سیزدهم افغانستان وزارت امور خارجه بین المللی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند