Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@12:03:56 GMT

معرفی حریفان فردوس قم در فوتسال بانوان ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۱۱۷

معرفی حریفان فردوس قم در فوتسال بانوان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با قرعه‌کشی و گروه‌بندی بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران، ۲۸ تیم در چهار گروه هفت تیمی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرار گرفتند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برای تعیین صعود کننده‌ها به مرحله دوم برگزار خواهند کرد.

تیم فوتسال بانوان فردوس پویا که با کادر فنی جوان و بازیکنان بومی به نمایندگی بانوان فوتسالیست از استان قم در این دوره از مسابقات به میدان می‌رود، در گروه چهار مرحله مقدماتی با تیم‌های نصر نکا، آریانا تهران، نماینده جم، هیات رفسنجان، هیات کردستان و هیات گیلان هم‌گروه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه نخست این بازی‌ها تیم‌های رودسر، ایراندخت کنگان، آذرخش شهریار، عدالت عمران جنوب، پرتو زندگی کوه‌چنار فارس، قرمزپوشان تهران و جندی‌شاپور دزفول و در گروه دوم تیم‌های هیات سمنان، دابودشت، چابکسر، کرمانشاه، آنزان ایذه، هایلی تهران و  کرمان به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های حاضر در گروه سوم شاهین لنده، آزادی زرین‌آباد ایلام، جویبار مازندران، عسلویه، ره‌پویان سمنان، آراد اهواز و هیات گرمسار هستند که برای تعیین صعود کننده به مرحله دوم، بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و البته مجتمع در یک شهر برگزار می‌کنند، در حالی که هنوز اسامی میزبان‌ها مشخص نشده است.

سرمربیگری تیم فوتسال بانوان فردوس پویا قم در دوره جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم زنان باشگاه‌های کشور را یک بانوی جوان به نام نرگس مدقّقی عهده‌دار است، بازی‌های نماینده فوتسال بانوان قم از مرداد ماه آغاز می‌شود و این تیم برای صعود به لیگ دسته اول ایران با حریفان روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال فردوس فوتسال بانوان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد

کشاورزی مربی جوان و باتجربه‌ای است که پس از قهرمانی با تیم شهرداری ساوه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد و توانست این تیم تازه وارد را در فصل گذشته تا جایگاه هشتم جدول برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • بم میزبان فوتسالیست های ملی پوش ناشنوای ایران
  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند