Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@10:33:37 GMT

گزینه نهایی برای معاونت رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۲۷۶

گزینه نهایی برای معاونت رئیسی

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در روز‌های اخیر سیدابراهیم رئیسی گزینه خود برای معاون‌ اولی ریاست‌جمهوری را برگزیده است. ناطقان: طبق اخبار رسیده، رئیس‌جمهور منتخب پس از رایزنی با همفکران وحامیان خود  محمد مخبر را برای این سمت در نظر گرفته است. محمد مخبر نیز در فعالیت‌های مقدماتی خود را آغاز کرده است.



اقتصادنیوز نوشت: محمد مخبر از سال ۱۳۸۶ بر کرسی ریاست ستاد اجرایی فرمان امام تکیه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رزومه او  معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان و ریاست هیئت مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان نیز به چشم می‌خورد. او همچنین پیش از فعالیت در بنیاد، در سِمت معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان و مدیر عامل شرکت مخابرات دزفول مشغول بوده‌است.

مخبر دو مدرک دکتری، شامل دکتری (و کارشناسی ارشد) حقوق بین‌الملل و دکتری رشته مدیریت را اخذ کرده است.

در سال ۲۰۱۰ میلادی، اتحادیه اروپا محمد مخبر را در لیست تحریم‌های مرتبط با فعالیت‌های موشکی و هسته‌ای  قرار داد، با این حال دو سال بعد نام او از این فهرست حذف شد. وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز در سال 2021 این مدیر ایرانی را در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داد.
منبع: صراط برچسب ها: معاونت ، ناطقان ، ریاست جمهوری ، رایزنی ، اخبار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: معاونت ناطقان ریاست جمهوری رایزنی اخبار محمد مخبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون اول رئیس جمهور در سفر به مازندران و بازدید از جاده چالوس گفت: طرح‌ نیمه تمام این بزرگراه از محل مولد سازی در سطح استان و همچنین اعتبار وزارت راه و شهرسازی تکمیل شود.

 محمد مخبر با بیان اینکه یکی از اهداف سفر شناسایی نقاط کور و حادثه خیز در این محور است افزود: تمامی برنامه‌های در ظرف یک هفته آینده برای رفع این معضل با حضور استاندار مازندران و وزیر راه و شهرسازی تدوین می‌شود.

در این سفر بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی نیز مخبر را همراهی می کند.

سردار حسینی رئیس پلیس راه کشور نیز در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۵۷۰ نفر از هموطنان در جاده‌های کشور جان باختند که توصیه می‌شود رانندگان محترم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده