Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه روز دوشنبه به نقل از «محسن رخصی»  اعلام کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در این استان ایجاد شود.  

وی افزود: این فرصت‌های شغلی با پرداخت تسهیلات اشتغال یا از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان زیر پوشش ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخصی با بیان اینکه امسال پرداخت بیش از ۴۲۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال به منظور ایجاد اشتغال پایدار به مددجویان استان کرمانشاه مصوب شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با جذب حدود ۳۹ میلیارد تومان از این اعتبارات، بیش از ۹ درصد از برنامه پرداخت وام ها نیز محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: ارائه آموزش رایگان فنی و مهارتی، پرداخت وام قرض الحسنه، معرفی به موسسات کاریابی، تعامل با کارفرمایان، ارائه مشاوره تخصصی و اعمال نظارت فنی بر طرح‌های شغلی اجرایی از جمله اقدامات این نهاد در توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش در سال جاری است.

رخصی در ادامه اولویت کمیته امداد در سال جاری را توانمندسازی افراد زیر پوشش و اجرای مشاغل تولیدی اعلام کرد و یادآور شد: کمیته امداد کرمانشاه در سال ۹۹ توانست بیش از هفت هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۲۲۵ میلیارد تومان اجرا کند.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۸۴ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد است 

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای دارای سکنه دارد.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال پایدار کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال پایدار مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال پایدار کرمانشاه استان کرمانشاه کمیته امداد سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد