Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: اولین دوره آزمون زبان عمومی (UTEPT) دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه پیام نور در روز چهارشنبه 20 مردادماه 1400 برگزار می شود.

به گزارش برنا؛ معصومه حسینی، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: این آزمون با توجه به تجهیزات و گستردگی کشوری دانشگاه پیام نور، در مراکز و واحدهای منتخب این دانشگاه به صورت حضوری و مجازی (به جز استان های قم و خراسان جنوبی) برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نام در مراکز و واحدهای مجری با توجه به شرایط خاص کرونا محدود است،  گفت: زمان شروع ثبت نام از امروز ۲۸ تیرماه تا ۱۵ مردادماه بوده و داوطلبان می توانند از طریق پورتال پیام نور- مرکز سنجش و آزمون به آدرس http://regazmoon.pnu.ac.ir/ برای ثبت نام که به صورت صرفا الکترونیکی است، اقدام کنند.

او زمان دریافت کارت آزمون را از 18 لغایت 20 مردادماه اعلام کرد و در مورد هزینه ثبت نام گفت: هزینه ثبت نام  در این دوره آزمون، یک میلیون و 500 هزار ریال است که به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام از طریق سامانه فوق قابل پرداخت بوده و داوطلبان توجه داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نگردد. (وجه پرداختی در صورت انصراف یا عدم پذیرش مسترد نمی‌گردد).

حسینی همچنین اظهار کرد:  ساعت شروع آزمون 9 صبح می باشد و داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌بایست حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل مربوط حضور بهم رسانند.

او ادامه داد: آزمون با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که به تأیید مرکز بهداشت و درمان رسیده است، برگزار خواهد شد. استفاده از ماسک توسط داوطلبان الزامی است و عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبان، موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

او در پایان گفت: داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق این اطلاعیه، در صورت بروز مشکل در فرآیند ثبت نام، با ارسال پیام از طریق ایمیل   markazazmoon@pnu.ac.ir

و یا با شماره تلفن: 22458297-021 (همه روزه از 8:00 تا 13:00 از تاریخ 16/05/1400)  تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور قم بهداشت و درمان ماسک دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران زبان عمومی دانشگاه پیام نور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: متاسفانه برخی از موسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سوء استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

کد خبر 6085525

دیگر خبرها

  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • برگزاری جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس با همکاری دانشگاه پیام نور