Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:42:01 GMT

نصب هزار و ۷۰۷ انشعاب گاز در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۷۸۵۵

نصب هزار و ۷۰۷ انشعاب گاز در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی طالبی مدیرعامل شرکت گازگلستان گفت:هزار و ۷۰۷ انشعاب گاز  طی سه ماهه نخست سال در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و اداری در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان نصب شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر از تعداد ۶ هزار و ۸۶۰ انشعاب هدفگذاری شده این شرکت برای نصب در سال جاری، حدود ۲۵ درصد آن در فصل بهار محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی افزود: شرکت گاز استان طی این مدت ، ۶۴۹ علمک را در سطح شهر‌ها و  هزار و ۲۳۸ علمک را نیز در روستا‌های استان نصب کرده است.

او افزود: این شرکت همچنین تاکنون توانسته است تعداد ۳۰۲ هزار و ۸۳۳ انشعاب را در استان نصب کند که از این میزان تعداد ۱۵۵ هزار ۶۵۴ مورد شهری و تعداد ۱۴۷ هزارو ۱۷۹ مورد نیز روستایی است.

طالبی افزود:در همین راستا شهرستان‌های گرگان با ۶۲ هزار و ۷۷۲ علمک و گنبدکاووس با ۵۴ هزار و ۵۰۲ علمک بیشترین حجم انشعاب نصب شده را در اختیار دارند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با بیان اینکه روند نصب انشعاب گاز تا پایان سال جاری نیز همچنان ادامه دارد افزود: در سال گذشته   ۵ هزار و ۶۴۰ انشعاب گاز را هدفگذاری کرده بود که با همت و تلاش همکاران، توانست با تحقق ۱۲۷ درصدی آن تعداد ۷ هزار و ۱۵۸ علمک را در سطح استان نصب کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انشعاب گاز گاز مشترکین گاز انشعاب گاز استان نصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقیريال  رسالی احدی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی