Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا -​​​​​​​ پیام های واتس‌اپ رمزنگاری شده اند و اکنون این سرویس پیام رسان در حال آزمایش امکان پشتیبان‌گیری یا بک آپ گیری آنلاین رمزنگاری شده برای پیامهای کاربران است.
وب سایت WABetaInfo کشف کرده که جدیدترین نسخه آزمایشی بتای واتس‌اپ برای اندروید (۲.۲۱.۱۵.۵) شامل آزمایشی برای پشتیبان‌گیری ابری رمزنگاری شده ایمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کاربران چنین گزینه ای را انتخاب کنند، دیگر نگرانی درباره هکرها یا جاسوسانی که به راحتی مکالماتشان را می خوانند، نخواهند داشت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با این حال برای ذخیره اطلاعات در نسخه پشتیبان، کاربران باید رمزعبور جداگانه ای ایجاد کنند و اگر گوشی خود را گم کرده و همزمان رمزعبورشان را فراموش کنند، امکان دسترسی به این نسخه پشتیبان را نخواهند داشت. کاربران می توانند یک کلید رمزنگاری ۶۴ رقمی ایجاد کنند اما اگر این کلید را از دست دهند، به دردسر می افتند.

هنوز معلوم نیست واتس‌اپ بک آپ ابری ایمن را در نسخه جدید نهایی خود عرضه کند. بنابراین شاید بهتر باشد کاربران در آینده نزدیک منتظر این قابلیت نباشند. همچنین معلوم نیست همه کسانی که از این نسخه بتا استفاده می کنند، قادر به بهره گیری از این قابلیت بک آپ خواهند بود یا خیر.

بر اساس گزارش انگجت، واتس‌اپ تازه آزمایش قابلیت سینک کردن همزمان یک حساب کاربری در چند دستگاه را که نیازی به اتصال تلفن ندارد، آغاز کرده است. قابلیت بک آپ رمزنگاری شده به نظر نمی رسد در همه دستگاهها موجود باشد اما ممکن است کمک کند افراد بیشتری بخواهند در همه دستگاههایشان از واتس‌اپ استفاده کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ رمزنگاری شده واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سامانه‌های پهپادی از جمله پهپادهای انتحاری ارتش صبح امروز (چهار شنبه ۲۹ فروردین ماه) در مراسم رژه روز ارتش از مقابل جایگاه عبور کردند.

سامانه‌های پهپادی به نمایش گذاشته شده در این مراسم در حوزه‌های شناسایی، رزمی، انتحاری، پدافندی و… قابلیت اجرای عملیات دارند.

همچنین در این مراسم سامانه‌های پهپادی که به طور شبکه‌محور قابلیت اجرای عملیات جمعی دارند نیز به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 845100 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • به نمایش گذاشته شدن پهپادهای انتحاری ارتش
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش
  • پهپادهای انتحاری ارتش به نمایش گذاشته شد
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد