Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در مورد قیمت‌گذاری نان، اظهار کرد: طی یکی دوروز آینده خبر قطعی قیمت‌گذاری نان منتشر خواهد شد.

وی گفت: این افزایش قیمت ناچیز بوده و اگر قیمت بیمه یا آرد و دیگر عوامل نیز تغییر کند عملا گران شدن نان دردی از نانوایان و کارگران دوا نمی‌کند.

مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان بجنورد، تصریح کرد: این افزایش قیمت در گذشته نیز تفویض اختیار شده بود و هرسال باید در اریبهشت ماه نرخ نان عنوان شود اما چون این اتفاق نیفتاده حالا وقتی صحبت از قیمت‌گذاری ۶۰ درصدی نان می‌شود، مسؤولان عقب‌نشینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه مسؤولان باید آینده‌نگری می‌کردند، افزود: اگر هرسال به قیمت نان اضافه می‌شد با این مشکل در شرایط فعلی مواجه نمی‌شدیم.

قاسمیان ضمن گلایه از تغییر سه باره‌ی قیمت بیمه در سال گذشته بیان کرد: وقتی بارها موارد مختلف گران می‌شود این گرانی نان به چشم نانوایان نمی‌آید.

وی ضمن اینکه به محض گران شدن نان مردم توقع دارند کیفیت نان بالا برود گفت: وقتی قیمت بیمه بالا رفت کارمندان آن اداره بیشترکار نمی‌کنند یا کیفیت کالاهای اصناف دیگر تغییری نمی‌کند، پس نباید توقع بالارفتن کیفیت نان از نانوا نیز باشد هرچند که اگر حق‌الزحمه کافی بود شاطر نیز بیشتر انگیزه داشت و در پخت نان دلسوزی می‌کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: افزایش قیمت نان تفویض اختیار قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دولت به اظهارات روحانی درباره گران‌شدن بنزین در سال ۹۸

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سپهر خلجی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره گرانی بنزین در آبان ۱۳۹۸، نوشت:

بیشتر بخوانید؛ قیمت بنزین گران نمی‌شود

«لطفا با مردم صادق باشید و تاریخ را درست روایت کنید! در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید و نتیجه آن سقوط محبوبیت دولت به ۷ درصد در پایان دوره ریاست‌جمهوری‌ شد اما حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید!

هم وزیر کشور وقت و هم معاون وی بارها گفتند که از زمان دقیق اجرای گرانی بنزین خبر داشتید و معلوم نیست چرا حتی سخنان منصوبان خود را رد می‌کنید. در جلسه مورد اشاره هم اولا گرانی بنزین قبلا در دولتتان تصویب شده بود و صرفا در یکی از جلسات هماهنگی سران قوا از جنبه اطلاع‌رسانی مطرح شد ‏و نه از جنبه تصویب.

ثانیا تنها نحوه هزینه کردِ درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین در جلسه سران تصویب می‌شود نه زمان و چگونگی اجرای آن! در همان جلسه و پس از آن به‌صورت مکتوب، آقای رئیسی پیش‌شرط افزایش قیمت بنزین را صحبت با مردم و اقناع عمومی برای پذیرش ضرورت‌های این کار مطرح کردند، نه اجرای یک‌شبه و غافلگیر کردن مردم! طوری مردم را غافلگیر کردید که خودتان هم صبح جمعه فهمیدید! همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شه!

‏البته آقای رییسی در هنگامه مسئولیت به توصیه خودش عمل کرد. در سال ۱۴۰۱ برای حذف رانتی ۴۲۰۰ با مردم صحبت کرد و افکار عمومی را جریان گذاشت و اقدامات جبرانی دولت را برای مردم تشریح کرد. بعد طرح بدون تنش اجرا شد.»

حسن روحانی به‌تازگی در گفت‌وگویی اظهار کرده که از تاریخ دقیق افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ اطلاع نداشته و از «زیرنویس شبکه خبر» متوجه افزایش قیمت بنزین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225523 برچسب‌ها حسن روحانی

دیگر خبرها

  • آیا روحانی از گران شدن بنزین خبر نداشت؟
  • واکنش دولت به اظهارات روحانی درباره گران‌شدن بنزین در سال ۹۸
  • اظهارات بنزینی جدید روحانی/ چطور صبح جمعه فهمیدم؟!
  • محاسبه جالب یک اقتصاددان درباره نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳/ قاسمی: قیمت دلار چند درصد گران می‌شود؟
  • عکس| وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • چرا بجای درمان های گران قیمت از سقز استفاده نکنیم؟
  • (تصویر) وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • (تصاویر) فروش گران‌ترین گاو جهان به قیمت ۲.۶ میلیارد تومان!