Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-24@18:15:36 GMT

۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی لرستان گازرسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۹۰۲۶

۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی لرستان گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان اعلام کرد که ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی - صنعتی این استان در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰، گازرسانی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی در بازدید از پروژه گازرسانی به محورهای تشکن و شاهیوند شهرستان چگنی گفت: با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و با تلاش شبانه‌روزی همکاران، مشاوران و پیمانکاران اجرایی، در ۶ ماهه نخست امسال، ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی - صنعتی در سطح استان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گازرسانی به صنایع جزو اولویت‌های شرکت گاز استان لرستان است، تصریح کرد: افزون بر گازرسانی به شهرک‌های صنعتی الشتر، کوهدشت و چمن‌ سلطان الیگودرز، با گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی، کشاورزی و تولیدی در استان، ضریب گازرسانی به صنایع مصوبه شورای اقتصاد به ۸۶ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان یادآور شد: حفاظت محیط زیست  از ارزش‌های بنیادین حاکم بر فعالیت‌های شرکت گاز استان لرستان است و با توسعه گازرسانی به صنایع سبب کاهش مصرف سوخت‌های به مراتب آلاینده مانند گازوئیل و مازوت شده است که می‌تواند تأثیری بسزا بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گازرسانی شرکت گاز استان لرستان ۱۰۰ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر