Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این مراسم که با حضور معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان امور ادرای و استخدامی کشور و همچنین رییس سازمان بهره‌وری ایران برگزار شد، «محمدرضا نوروزپور» مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی لوح سپاس بهره‌وری را دریافت کرد.

هیات داوران «اسفندیار جهانگرد» را به خاطر بیش از ۲۰ اثر رسانه‌ای که در ۲ سال گذشته در حوزه بهره‌وری داشت، شایسته دریافت تندیس زرین بهره‌وری و لوح سپاس دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات داوران همچنین «سید حمید کلانتری»، مجموعه روزنامه خراسان و آخرین خبر با نمایندگی «حسین بردبار» را شایسته اهدای لوح سپاس دانست.

برپایه این گزارش، کمیته هیات داوران امسال و در نخستین دوره برگزاری این مراسم هیچ اثری را شایسته دریافت نشان ملی بهره‌وری ندانست، با این حال در زیرحوزه کتاب تندیس ملی بهره وری به «هوشنگ نظامی‌وند چگینی» بابت چاپ کتاب «اصول بهره‌وری (اندازه‌گیری، ارزیابی، برنامه‌ریزی و بهبود بهره‌وری در عمل)» تعلق گرفت.

در زیرحوزه پایان‌نامه، لوح تقدیر به صورت مشترک به دو پایان‌نامه «بررسی تاثیر جایزه ملی تعالی سازمانی بر شاخص‌های بهره‌وری شرکت‌ها (مطالعه موردی شرکت‌های موفق به اخذ جایزه ملی تعالی سازمانی در سطح تندیس)» اثر «شیمادخت ساده» و «مطالعه تأثیر مدیریت زمان بر اثربخشی سازمانی و بهره‌وری نیروی انسانی دانشگاه‌های شهرستان تالش» اثر «هادی برنجی مریان» ‌اعطا شد.

همچنین در زیرحوزه مقاله، لوح تقدیر به صورت مشترک به پنج مقاله تعلق گرفت و «سمیه زراعت‌کار»، «حاجیه رجبی فرجاد»، «ساقی نقاش‌زاده»، «مهدی نجاتی»، «رضا اخباری»، «رحیم دباغ»، «دیبا رئیسی»، «صانع علی خانلوی»، «علی شهامی خرمی»، «نیلوفر میرسپاسی» و «کمال نادری مهربانی» پژوهشگران این مقالات لوح‌های خود را دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم با حضور انصاری از نشان ملی بهره‌وری ایران رونمایی شد.

امروز از فعالان برتر بخش تحقیق و رسانه تقدیر شد و سازمان ملی بهره‌وری ایران در نظر دارد در هفته دولت از دستگاه‌های اجرایی برتر و در دهه مبارک فجر از پروژه‌های برتر و بنگاه‌های اقتصادی برتر تقدیر کند.

برچسب‌ها محمدرضا نوروزپور تقدیر نامه ایرنا رسانه سازمان ملی بهره وری ایران فاطمه پهلوانی بهره وری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا نوروزپور تقدیر نامه ایرنا محمدرضا نوروزپور تقدیر نامه ایرنا رسانه سازمان ملی بهره وری ایران فاطمه پهلوانی بهره وری بهره وری ایران ملی بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند

به گزارش جماران؛ مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت:

‌‎رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم ‎حرام شرعی است، هم ‎حرام سیاسی است... منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ.ن: بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • فضائلی: برخی مسئولان به‌تازگی بدلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور