Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:08:33 GMT

افتتاح ۲۷۰۰ واحد مسکن محرومان در همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۹۸۲۶

افتتاح ۲۷۰۰ واحد مسکن محرومان در همدان

ایسنا/همدان ۲۷۰۰ واحد مسکن محرومان امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌و بودجه در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش ایسنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین بهره‌برداری از ۱۵۴ واحد مسکن محرومین روستای "خلیل کُرد" شهرستان بهار، تصریح کرد: تا کنون ۸۰۰ میلیارد تومان پراخت شده و تا پایان دولت، ۸۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان  نیز در این آیین، گفت: طرح احداث واحدهای مسکونی محرومان در قالب یک پروژه ملی و با هدف خانه‌دار کردن خانوارهای کم درآمد، خانوارهای آسیب‌پذیر ساکن مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت استقرار دائم، خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیرمقاوم و در معرض خطر و خانواده‌های محروم و بدون مسکن شهریور سال گذشته در استان آغاز شد. 

حسن ظفری اظهار کرد: این طرح با استفاده از تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض دولت اجرا شد و در این چارچوب به هر واحد مسکونی ۴۰ میلیون تومان کمک بانکی و ۳۵ میلیون تومان کمک دولت براساس تفاهم‌نامه سازمان برنامه و بودجه، استانداری همدان و بنیاد مسکن، اختصاص یافت. 

وی با بیان اینکه این طرح که قرار بود با ۲۰۰۰ واحد مسکونی اجرایی شود با تلاش مضاعف مسئولان استان همدان به ۳۰۰۰ واحد افزایش یافت، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها با بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و ۹۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و دولت درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی محرومان به‌صورت نمادین در روستای خلیل‌کُرد شهرستان بهار از توابع استان همدان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور، استاندار همدان، دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی،  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و برخی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن محرومان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سازمان برنامه و بودجه برنامه و بودجه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح افزود: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در جریان بارندگی‌های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه‌های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملاً تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تأمین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6085071

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم