Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- استاندار البرز گفت: فرمانداری‌های استان هیچ مجوز تردد بین استانی صادر نمی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی شش روزه استان البرز و تهران بر اساس پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: محدودیت‌های تردد بین استانی بر اساس مصوبه ستاد کرونا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرمانداری‌های استان البرز مجوز تردد بین استانی صادر نمی کنند.

سیاست‌های یک بام و دوهوای ستاد ملی کرونا ادامه دارد/چرا دولت با تعطیلی هرمزگان موافقت نکرد؟تعطیلی چندروزه بورس اگر بانک‌ها تعطیل شوندرحمانی فضلی: پیشنهاد تعطیلی سه‌روزه تهران و کرج/ پروتکل‌های بهداشتی برای ماه محرم، همان مصوبات سال گذشته است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس جمهور تمامی ادارات و بانک‌های استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

 بنابر این مصوبه، تردد از این استانها ممنوع است و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تردد بین استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت هنری، آمار صدور مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

در دی ۱۴۰۲، مجوز ۲۵۰ اجرای صحنه‌ای با ۵۶۲ بار اجرا، ۲۸ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۳۸۲ تک‌آهنگ، ۱ گروه اعزامی به خارج از کشور، ۱ اجرا از گروه خارجی در داخل کشور، ۱۹ نماهنگ، ۱ کتاب گویا و ۸ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تاسیس و تمدید)، صادر شده است.

در بهمن ۱۴۰۲، مجوز ۲۸۰ اجرای صحنه‌ای با ۶۵۰ بار اجرا، ۲۹ آلبوم موسیقی، ۱۳ آبوم تصویری، ۳۵۲ تک‌آهنگ و ۱۳ نماهنگ صادر شده است.

در اسفند ۱۴۰۲ نیز مجوز ۱۷۶ اجرای صحنه‌ای موسیقی با ۳۵۴ بار اجرا، ۴۳ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۴۰۳ تک‌آهنگ، اعزام ۵ گروه به خارج از کشور، ۲۰ نماهنگ و ۷ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تاسیس و تمدید) صادر شده است.

کد خبر 6080100 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • سمنان مقصد اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید
  • اعلام رضایت مسئولان شهری، استانی و کشوری از خدمات ارائه شده در باغ فدک
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز