Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خرید 52 دستگاه اتوبوس از شرکت ایران دیزل نهایی شده و تا سه هفته آینده این اتوبوس‌ها وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس ذاکریان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری، اظهار داشت: ۳۵ دستگاه اورهال شده شهرداری قم پس از بازآفرینی به‌زودی وارد ناوگان حمل‌ونقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی واکسیناسیون فعالان حمل‌ونقل عمومی را یک اقدام ضروری در مسیر مقابله با کرونا دانست و گفت: حدود ۷ هزار راننده تاکسی در قم مشغول فعالیت هستند و احتمال درگیری این افراد با ویروس کرونا بسیار زیاد است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: روزانه افزون بر ۲۰۰ هزار سفر توسط حمل‌ونقل عمومی قم انجام می‌شود و واکسیناسیون فعالان حمل‌ونقل عمومی می‌تواند زنجیره انتقال ویروس کرونا را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری قم برای اکران و نصب بنرها در شهر ورودی به محتوای بنرها ندارد و مجوز محتوا در نهادهای دیگری صادر می‌شود افزود: با توجه به ورود قم به منطقه قرمز کرونایی باید سخت‌گیری بیشتری نسبت به فعالیت روزبازارها دیده‌شده و فاصله‌گذاری اجتماعی با دقت عمل بیشتری موردتوجه قرار بگیرد.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت میوه و تره‌بار اقبال مردم به روزبازارها نسبت به گذشته افزایش‌یافته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس حمل ونقل عمومی شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: «۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیرو‌های راهداری شبانه روزی در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش را اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری در محور‌های مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب