Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان از امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه سال ۱۴۰۰ تا هفتم مرداد ماه به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در کمپ صفائیه این باشگاه برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان به شرح زیر است:

سمانه چهکندی (خراسان رضوی)، افسانه چترنور، شبنم بهشت و سارا ظهرابی نیا (کرمان)، کوثر عنبری و حدیث بساط شیر (ایلام)، زهره کودایی (خوزستان)، نرگس سبکتکین، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، مریم رهیده، زهرا سربالی، فاطمه عادلی، مینا نافعی و انیس دشتیان (اصفهان)، غزاله بنی طالبی (چهارمحال و بختیاری)، فاطمه اردستانی و زهرا قنبری (تهران)، ثنا صادقی (کرمانشاه)، ملیکا محمدی (فارس)، زهره جلالی (کردستان)، الهام عبدالرحمان (آذربایجان غربی)، فاطمه امینه برازجانی و کوثر ایزدپناه (بوشهر)، ملیکا متولی و رها یزدانی (مازندران)، زهرا خواجوی و مرضیه نیکخواه (همدان) و بهناز طاهرخانی (قزوین) 


تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های اردن و بنگلادش هم‌گروه است.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان باشگاه سپاهان اردوی تیم ملی تیم ملی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دارت‌باز اردبیلی به اردوی تیم ملی راه یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، شهلا رواجی نماینده دارت اردبیل در مسابقات جام برترین‌های دارت ایران (انتخابی تیم ملی) که روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه در شهر سنندج برگزار شد، موفق به راه‌یابی به اردوی تیم ملی دارت بانوان کشور شد.
بر اساس اعلام انجمن دارت کشور اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی دارت بزرگسالان آقایان و بانوان، اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور دوازده دارت‌باز برتر انتخاب شده در شهر شاهرود برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • حضور دو اسکواش باز نام آشنای گلستان در اردوی تیم ملی بانوان
  • برترین‌های مسابقات ووشو بانوان در بخش ساندا معرفی شدند
  • بانوی دارت‌باز اردبیلی به اردوی تیم ملی راه یافت
  • اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال