Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، "حسین صبوری" روز دوشنبه ضمن قدردانی از همراهی مشترکان تهرانی در مدیریت مصرف انرژی و کاهش بار شبکه، گفت: با ادامه تلاش های همکاران ما و همراهی مشترکان، تا امروز بیش از هزار تفاهم نامه همکاری با مشترکان دارای مولدهای اضطراری در شهر تهران، امضا شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روزانه به صورت لحظه ای بیش از ۸۵ مگاوات و در مجموع ساعات اوج بار، بیش از ۲۰۰ مگاوات از برق مورد نیاز پایتخت با استفاده از این مولد ها تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صریح کرد: برای عملکرد دقیق تر به شکلی که کمترین دغدغه برای مالکان این مولدها به ویژه واحدهای تولیدی ایجاد شود به شکلی برنامه ریزی شده است که در ساعات اوج بار، حدود ۸۵ مگاوات از برق مصرفی تهران معادل مصرف برق ۸۵ هزار اشتراک خانگی، به صورت لحظه ای و همزمان توسط مولدهای اضطراری تامین شود که این توان تولیدی در مجموع ساعات مختلف اوج مصرف پایتخت به بیش از ۲۰۰ مگاوات بالغ می شود.

صبوری افزود با این روش، مولدهای مختلف در ساعاتی متفاوت و با ترتیبی مشخص وارد شبکه می شوند تا امکان برنامه ریزی صاحبان صنایع به منظور جلوگیری از بروز وقفه در روند تولید وجود داشته باشد.

پربیننده ترین چراغ مزرعه ۴۳ میلیاردی ماینرها خاموش شد ضرورت تساهل و تسامح در ارائه مجوزهای استخراج رمزارز / برخی محافظه کاری‌ ها باعث تاخیر در تصویب قانون رمزارزها شده است اعلام وصول طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق در مجلس / محدودیت تدریجی در پرداخت یارانه‌ های انرژی خوزستان تشنه است / چه باید کرد؟ خاموشی‌ ها در زمستان تکرار می‌ شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تامین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال ۱۴۰۳ هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر ۲.۵ برابر الگو، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیر‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد