Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم در مراسم تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب که با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: متاسفانه بیش از ۹۰ درصد فروشگاه‌های شهر اقدام به ترویج بی‌حجابی می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی
از منکر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: منشور حجاب و عفاف مدت زیادی است که مصوب شده اما مسئولان برای اجرای آن تعلل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه حجاب و عفاف شاهد یک نوع بی‌برنامگی هستیم، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر آمادگی فعالیت و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را دارد.

این مسئول بیان کرد: هر دستگاهی می‌تواند و علاقمند به کار در حوزه حجاب و عفاف است اعلام آمادگی کند چرا که به دنبال تعامل با دستگاه‌ها در همه حوزه‌ها هستیم.

نبود  برنامه و متولی در حوزه حجاب و عفاف، همچنین نبود جایگاه و فروشگاه مناسب برای تهیه لباس حجاب و عفاف از موارد مورد انتقادات طرح شده توسط بانوان بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از بانوان فعال در حوزه عفاف و حجاب تجلیل شد. از نسیم راوند خبرنگار خبرگزاری فارس و  محبوبه هادوی نژاد خبرنگار صدا و سیما به عنوان فعالان حوزه حجاب و عفاف تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: صدا و سیما حجاب عفاف نماینده ولی فقیه حوزه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است