Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مدیر مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه تا کنون ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور به بهره برداری رسیده است گفت: تا امروز ۲۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به مساکن محروم روستایی کشور تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ حمیدرضا سهرابی ظهر امروز در حاشیه  افتتاح 2 هزار و 700 واحدد مسکن محرومان استان همدان در جمع اصحاب رسانه بااعلام اینکه  5 میلیون و 370 هزار واحد مسکونی روستایی درکشور وجود دارد که بهسازی آنها از سال 84 آغاز شده است اظهار داشت: امروز با حضور معاون رئیس جمهور 110 دهمین واحد مسکن محرومان در کشور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا کنون 1 میلیون و 900 هزار واحد مسکن محرومان در کشور به بهره برداری رسیده است افزود:‌ سال گذشته سهمیه بنیاد مسکن برای بهسازی مسکن روستایی 115 هزار واحد بود که سهم استان همدان 2 هزار سهمیه تعیین شد که البته مسئولان استان به ویژه بنیاد مسکن توانست با پیگیری بسیار این میزان سهیمه را به 3 هزار واحد افزایش دهد.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با  اشاره به افتتاح 2 هزار و 700 واحد مسکن محرومان استان همدان  گفت: خوشبختانه توانستیم میزان شاخص بهسازی مساکن روستایی کشور را از 7 درصد به نزدیک به 50 درصد افزایش دهیم شاخصی که تا سال 1405 باید به 70 درصد افزایش یابد.

وی از اعطای 23 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به مساکن محروم روستایی کشور خبر داد و مطرح کرد:  خوشبختانه استان همدان  در ماموریت‌های مهم کشوری مانند بازسازی مناطق زلزله زده کشور پیشرو بوده است.

افزایش دو برابری تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی/ 60 درصد واحدهای روستایی استان کرمانشاه مقاوم‌سازی شده‌اند‌دستور مدیرعامل بانک مسکن برای پرداخت 30 هزار وام مسکن روستایی

 

این مقام مسئول همچنین از اعطای تسهیلات به خانواده‌های دارای فرزند معلول خبر داد و افزود: تا کنون به 6 هزار و 500 خانواده دارای عضو معلول 85 میلیون تومان وام بلاعوض اعطا شده است.

انتهای پیام/742/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکن محرومان در کشور مسکن روستایی استان همدان بنیاد مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و بهره برداری از ۲۷۰ پروژه عمران روستایی در گلستان

به گزارش جام جم آنلاین  از گرگان، سیدمحمد حسینی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طرح و پروژه‌های بنیادمسکن با اعتبار ۷۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با بهره مندی از ۹۳ هزار خانوار در راستای رونق تولید، محرومیت‌زدایی، توسعه، عمران و آبادانی روستاها به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
مدیرکل بنیادمسکن گلستان افزود: تعداد ۲۷۰ طرح و پروژه عمران روستایی با اعتبار ۱۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با بهره‌مندی از ۸۶ هزار خانوار در ۲۷۰ روستای گلستان افتتاح می‌شود.
حسینی گفت: یک‌هزارو ۵۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۶۷۵ میلیارد تومان و بهره‌مندی یک‌هزارو ۵۰۰ خانوار افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که از این تعداد، ۵۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی یک‌هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان عنوان کرد: گلستان جزو پنج استان اول پرحادثه خیز در حوادث طبیعی سیل،زلزله،طوفان،رعدوبرق وفرونشست کشور دچار چالش است 
حسینی با بیان اينکه در بیش از ۱۰۰ روستا کار ایمن سازی انجام شده است، تصریح کرد: در زمینه ایمن سازی کارهای بسیاری خوبی در ۳۲۶ روستا تحت خطر حوادث طبیعی قرار گرفته است و در ۱۷۱ روستا نیز مطالعات ایمن سازی انجام شده است. 
وی اظهار کرد: روستاهایی که در سال ۸۴ بر اثر سیل جابجا شده بودند ساکنین روستاها در حال حاضر در حال برگشت به روستاها هستند و بنیاد مسکن در برخی از روستاهای استان با کارهای آبخیزداری و یا شمع کاری  درجهت رفع خطر و ماندگاری ساکنین در روستاها کارهای  خوبی انجام داده است.
وی با بیان اینکه بیشتر رانشی که در روستاها انجام می شود در حاشیه مناطق کوهی است، گفت: افزون بر ۵۵ میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاهای در معرض خطر اعتبار گذاشته شده است.
حسینی افزود:از هزار روستای استان حدود ۲۲۸ واحدمسکونی در حدود ۱۰۷ روستا با همکاری بنیاد مسکن سنددار شدند.
وی عنوان کرد: حدود ۶۰۶ روستای استان( ۶۴ درصد) در مالکیت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی هستند ‌ و ۸۷ روستای استان (۹۰ درصد)  تحت مالکیت اوقاف هستند.
وی تصریح کرد:حدود ۴۰۰ روستای استان تحت اراضی ملی هستند که طی برنامه پنج سال تمامی زمین هایی که تحت اراضی بنیاد علوی هستند باید سند این واحدها بنام مردم زده شوند.
وی اظهار کرد: گلستان دومین استان کشور بعد از سیستان در جمعیت روستایی است.

 وی بیان کرد: ۶۰درصد جمعیت استان گلستان در روستاها زندگی می کنند که میانگین این عدد در کشور ۴۰ درصد است.

وی با بیان اينکه گلستان جزو استانهای برتر در اجرای طرح هادی در کشور بوده است، افزود: شاخص برخورداری گلستان از شروع اجرای طرح هادی بیش از ۸۰درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از افزایش ۲۶۰درصد تامین و تخصیص اعتبارات خبرداد وافزود: در سفر اول ریاست جمهوری برای اجرای طرح هادی، بهسازی بافت تاریخی، ایمن سازی و بازنگری مبلغ ۵۱۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد که از این رقم ۲۰۰میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی گفت: در سفر دوم ریاست جمهور نیز افزون ۳۹۰میلیارد تومان هم مصوب شد که تا کنون ۳۰میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • بیش از هزار واحد مسکن محرومان افتتاح شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • صرف بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای ۳۱ طرح هادی روستایی
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷۰ پروژه عمران روستایی در گلستان