Web Analytics Made Easy - Statcounter

برآورد وزارت راه و شهرسازی از متوسط درآمد خانوار در سال ۹۹ بالغ بر ۸ میلیون تومان بوده است.

طبق این اطلاعات وزارت راه و شهرسازی متوسط اجاره یک واحد مسکونی ۷۵ متری در سال ۹۹ به صورت ماهانه ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برآورد شد.

سهم اجاره بها از درامد خانوار در سال ۹۹ برای تهران و کلانشهرها ۶۴ درصد است که رقم قابل توجهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سهم برای سایر مراکز استان‌های و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۹ درصد و شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۹ درصد براورد شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری مسکن در موقوفات زنجان ۲,۰۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از رویکردهای اوقاف تقویت معاونت بهره‌وری موقوفات و سرمایه‌گذاری است و ارتقای این بخش با افزایش درآمدزایی، سایر زمینه‌های فعالیت اوقاف را نیز بهبود می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ درآمد موقوفات استان زنجان ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، ابراز کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ به درآمد ۱۱۵ میلیارد تومان دست یافتیم و شاهد رشد ۱۲۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ بودیم و زنجان رتبه نخست افزایش درآمد در سطح کشور را کسب کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در مورد طرح‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد: طبق توافق با راه و شهرسازی، از اراضی موقوفه قید ارنبی ۲۰۰ هکتار در اختیار طرح نهضت ملی تولید مسکن قرار گرفت و آورده‌ای نزدیک ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای موقوفه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۳ هکتار زمین در ابهر اختصاص یافته و در طارم هم توافقاتی برای ساخت مسکن صورت گرفته است، بیان کرد: مجموع این‌ها بیش از ۲ هزار میلیارد تومان عاید موقوفات خواهد کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: برای این مساکن پذیره دریافت می‌کنیم و موضوع اجاره نیز مطرح می‌شود و می‌توان از این محل در حوزه‌های مورد نیاز استان با رعایت قوانین و مقررات اوقاف سرمایه‌گذاری کرد و اولویت نخست شهر قیدار است.

وی به طرح سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی در شهر ابهر با اعتبار ۳۰۶ میلیارد اشاره کرد و گفت: قرار است مجتمع خدماتی، درمانی و تجاری در هفت طبقه ایجاد شود که این موقوفات در سال بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمد خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: تولید آب غنی شده یُددار در شهر هیدج از دیگر طرح‌های سرمایه‌گذاری است که قرار است ۳۰ میلیارد در آن هزینه شود و سالانه بیش از ۲ میلیارد تومان درآمد موقوفه است، در حالی که قبلاً درآمد موقوفه ۷ میلیون تومان در سال بود.

وی با اشاره به اینکه در شهر آببر نیز در زمین ۵ هکتاری سرمایه‌گذاری برای کاشت زیتون انجام شده و طرح ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این طرح سالانه بیش از ۲ میلیارد تومان درآمدزایی می‌کند و در آینده نزدیک کار کاشت درخت نیز آغاز می‌شود.

کرمی ادامه داد: مجوز نصب چهار پنل خورشیدی برای تولید ۶۰ کیلووات برق اخذ شده و سالی ۵۰۰ میلیون تومان درآمد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میدان عرضه دام در مؤسسه مصباح حسینیه اعظم زنجان در سال بیش از ۶ میلیارد تومان درآمد به همراه دارد، یادآور شد: این درآمد برای برنامه‌های اجتماعی، دینی، مذهبی و فعالیت‌های حسینیه اعظم هزینه می‌شود.

کد خبر 6077561

دیگر خبرها

  • چهره‌های با سابقه در فهرست ۹۰ نفره دور دوم انتخابات مجلس/در کدام کلان شهرها انتخابات به دور دوم کشیده شد؟
  • مرزبندی محدودکننده شهری علی رغم افزایش جمعیت کلانشهر ها
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • نقشه حریم گسل های تمامی شهرها تا پایان امسال به اتمام می رسد
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • میکروموبیلیتی؛ پتانسیل جدید حمل‌ونقل در شهرها
  • مقاوم سازی مسکن روستایی در گیلان به ۵۹ درصد رسید
  • هوشمندترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • سرمایه‌گذاری مسکن در موقوفات زنجان ۲,۰۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم