Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@13:20:54 GMT

قتل فجیع مرد تنها با داس در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۴۴۶

قتل فجیع مرد تنها با داس در قزوین

 پیرمرد ۹۰ ساله اهل بکندی که بعد از فوت همسر به تنهایی زندگی می‌کرده به شکلی وحشیانه در منزل خود بر اثر ضربات چاقو یا داس به قتل رسید.

به گزارش رکنا، جسد مقتول یک روز پس از قتل و به واسطه پاسخ ندادن به تماسهای فرزندانش توسط همسایه کشف شده است.

پیرمرد قزوینی با داس کشته شد

شواهد حاکی از آن است که وی با چند ضربه داس به گردن و دست‌ها مجروح شده و بلافاصله از دنیا رفته‌است، انگیزه قاتل یا قاتلین هنوز نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده مقتول مدعی هستند که هیچ سرقتی از منزل پیرمرد صورت نگرفته و نیروی انتظامی در حال بررسی دلایل وقوع قتل است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی داس داس اخبار حوادث قتل قتل با داس قتل فجیع با داس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت سحر قریشی مهدی قائدی فیلم مهدی قائدی استقلال مهدی قائدی فوتبال مهدی قائدی و همسرش هانیه توسلی رقص هانیه توسلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال

سرهنگ حمید محمدی‌نسب امروز، ۱۰ فروردین‌ماه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در تیر ماه سال ۱۳۹۹ خانواده پیرمردی ۸۳ ساله با مراجعه به پلیس اعلام داشتند که این فرد به دلایل نامشخصی مفقود شده که با اقدامات صورت گرفته در این خصوص نشانه‌ای از این مرد به دست نیامد.

وی با اشاره به مشکوک شدن کارآگاهان پلیس آگاهی به برخی جزئیات این پرونده و با توجه به اینکه مفقودی فردی متمول بوده، احتمال هرگونه جرم و جنایتی در این پرونده متصور شد، افزود: در روند رسیدگی به این موضوع مشخص شد که یک قطعه زمین به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال در همان ایام از فرد مورد نظر به خانمی ۲۵ ساله با کمک ۲ مرد ۴۳ و ۴۴ ساله دیگر منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از شناسایی این افراد و اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده سرانجام متهمان پرده از راز یک جنایت برداشته و اعلام داشتند، پیرمرد را در سال ۹۹ با هدف تصرف زمینش با خوراندن بیش از حد قرص‌های آرام‌بخش به قتل رسانده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه با اعتراف متهمان، ۵ همدست دیگر آنان نیز دستگیر و جسد متوفی نیز داخل حیاط یک منزل ویلایی در شهرستان لنگرود کشف شد، تصریح کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از ۳ سال
  • کشف راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال
  • دستگیری عاملان جنایت هولناک در بوستان نهج البلاغه
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • ویدئو| لحظۀ ترور یک پیرمرد فلسطینی در کرانه‌باختری
  • لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • تصاویر تیراندازی مستقیم به یک پیرمرد فلسطینی
  • تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری