Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@16:29:36 GMT

فراخوان معرفی نامزد تصدی شهردار بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۱۸۲۵

فراخوان معرفی نامزد تصدی شهردار بندرعباس

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس از آحاد مردم خواسته است تا اول مردادماه شهردار مدنظر خود را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب دبیری‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسمه تعالی
محضر مردم شریف بندرعباس
باسلام
احتراماً، با عنایت به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر در آغاز هر دوره، انتخاب شهردار می‌باشد و نظر به تأثیر مستقیم این موضوع با آسایش روحی و جسمی چهار سال آینده شهروندان، با همکاران عزیزم در شورای شهر ششم راهکارهای معرفی بهترین گزینه‌های ممکن جهت معرفی به صحن شورا جهت کسب رأی اعتماد را بررسی نمودیم و در نهایت تصمیم بر آن شد تا هر کدام از همکاران دو نفر از بهترین گزینه‌های مدنظرشان را جهت بررسی سوابق و صلاحیت لازم، و در نهایت رأی گیری از میان آنها، به صحن شورا معرفی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به اینکه، معرفی و رأی اعتماد به اصلح‌ترین گزینه را امانتی از سوی همشهریان عزیزم می دانم، و جهت دوری نمودن از هر گونه جهت گیری سیاسی و اغراض شخصی، تصمیم بر آن گرفتم تا دو گزینه پیشنهادی خودم را، همچون رویه جاری برای گزینش شهرداران برخی کلانشهرهای کشور از طریق فراخوان انتخاب نمایم.

لذا بدینوسیله از همه داوطلبینی که برای معرفی به صحن شورای شهر بر اساس آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ هیئت وزیران حائز شرایط داوطلبی هستند، درخواست دارم سوابق تحصیلی، شغلی و اجتماعی خود را منضم به سرفصل‌های برنامه اجرایی مدنظرشان، حداکثر تا اول مرداد ماه به آدرس ایمیل اینجانب dabiri_65@yahoo.com ارسال نمایند تا در نهایت دو نفر از داوطلبین جهت بررسی توان اجرایی و مدیریتی به عنوان گزینه‌های مدنظر اینجانب به صحن شورا معرفی گردند.

ضمناً، اسامی و سوابق ارسالی سایر افراد نزد اینجانب کاملاً محرمانه خواهد بود و پس از انتخاب شهردار، کلیه مدارک دریافتی به جهت حفظ جایگاه و شأن داوطلبین گرامی معدوم خواهد شد. "

کد خبر 508345

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر بندرعباس فراخوان انتخاب شهردار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی‌سخت معرفی شد

شهردار شهر سی‌سخت با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حکم مستقیم استاندار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در حاشیه آئین معارفه شهردار سی‌سخت، اظهار کرد: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه شهردار شهر سی‌سخت باید با توجه به آوازه شهر سی‌سخت تلاش کند، افزود: علم و فرهنگ مردم این دیار زبانزد عام و خاص است، بنابراین شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد، آنچه مسلم است، دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت مرتفع شود و این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر گرفت.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین، سجاد بهرامی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شهردار شهر سی‌سخت معرفی شد.

کد خبر 745147

دیگر خبرها

  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد