Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:29:24 GMT

شاهرود ۸۲ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۲۴۱۴

شاهرود ۸۲ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان صباغیان ظهر دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای آب رسانی طی سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این اعتبارات از محل بودجه‌های ملی برای آب روستایی و عشایری در نظر گرفته و خوشبختانه ۳۰ میلیارد تومان آن به دستگاه‌های مرتبط اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آبرسانی عشایری نسبت به سال گذشته شش میلیارد تومان افزایش بودجه را شاهد بوده است، افزود: اعتبارات ملی در خصوص راه روستایی سال گذشته دو میلیارد تومان در قانون بودجه پیش بینی شده بود که در سال جاری به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته مجموع اعتبارات شهرستان شاهرود ۸۲ میلیارد تومان بود که از این مقدار ۵۰ میلیارد تومان تخصیص گرفت، گفت: تخصیص اعتبارات شهرستان در شورای برنامه‌ریزی استان انجام شده است.

مشکلات طرح هادی برطرف شود

فرماندار شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه توزیع اعتبارات در کشور می‌توانست طی سال‌های اخیر بهتر صورت گیرد، گفت: ۹۰ درصد بودجه تخصیصی منابع در کشور توسط وزارت خانه‌ها و سازمان‌های مستقر در سطح ملی و ۱۰ درصد دیگر در سطح استانی توزیع می‌شود که این موضوع عیب بزرگی است چرا که شهرستان‌ها بهتر می‌توانند کاستی‌ها و نیازهای خودشان را احصا و درباره آنها تصمیم‌گیری کنند.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه سهم توزیع بودجه از ۹۰ درصد به ۸۵ درصد کاهش یافته اما هنوز هم با شرایط مناسب فاصله دارد، ابراز کرد: یکی از معضلات روستایی در شاهرود مقوله اعتبارات و طرح‌های است امروز باید گفت برخی طرح‌های ضروری در شهرستان نیمه‌کاره رها شده و برای این منظور مکاتبات فراوانی هم صورت گرفته است لذا از مسئولان انتظار داریم در این زمینه مساعدت بهتری صورت دهند.

وی افزود: برخی از طرح‌های شهرستان شاهرود که با حجم وسیع و منابع زیاد شکل گرفته چندان کاربرد جدی در زندگی مردم نداشته و حتی انتظارات را برآورده نکرده است در نتیجه باید همراهی بیشتری برای مقوله برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان شاهرود صورت گیرد.

کد خبر 5261687

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتبارات آبرسانی شاهرود فرمانداری شاهرود شورای برنامه ریزی ویروس کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران اردبیل قوه قضاییه عکس استانها میلیارد تومان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان گفت: عملیات ساخت این طرح‌ها از سال گذشته آغاز شد و از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها عملیات ساخت به اتمام رسید.
براتعلی احمدی افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن شهرستان شیروان هزینه و ۲۱ هزار و ۳۵ مترمربع آسفالت و ۵۶۵ مترمربع جوی و جدول گذاری انجام شد.
به گفته وی ۶۰۰ نفر از جمعیت این روستا‌ها از این طرح‌ها بهره‌مند شدند.
۱۳۹ روستای شهرستان شیروان مشمول طرح هادی هستند.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی