Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:17:37 GMT

صحت انتخابات شوراها در ۹ شهر استان تهران تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۲۷۰۸

صحت انتخابات شوراها در ۹ شهر استان تهران تایید شد

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه استانداری تهران؛ شکراله حسن بیگی در مورد وضعیت صحت انتخابات شوراهای شهر اظهار داشت: نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و هیات عالی نظارت استان تهران در مورد وضعیت انتخابات شوراهای شهر در ۹ شهر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: بر این اساس صحت انتخابات شوراهای شهر در شهرهای اسلامشهر و چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر، آبعلی و کیلان در شهرستان دماوند، پیشوا در شهرستان پیشوا، صفادشت در شهرستان ملارد، شریف آباد در شهرستان پاکدشت، حسن آباد در شهرری و جواد آباد در ورامین تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: خوشبختانه با حضور و مشارکت پر شور و باشکوه مردم و احساس مسئولیت عوامل و دست‌اندرکاران، انتخاباتی خوب، سالم و قانونمند در استان تهران برگزار شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه ، میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخابیه و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۳ شهر و ۴۰ هزار ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران استان تهران انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران استان تهران انتخابات شوراهای استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یاسر اکبریان با اشاره به رفع کدری بیش از ۹۵ درصد مناطق شهر خرم آباد گفت: سال گذشته پس از بارندگی‌های شدید فروردین ماه، کدورت بالای ۴۰ درصد آب شرب خرم آباد را تجربه کردیم که بر آن شدیم با حمایت استاندار و با استفاده از اعتبارات داخلی این مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: منتظر برخی مجوز‌های اداری هستیم تا مشکل اندک مناطق باقیمانده را نیز مرتفع کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به وقوع بارش‌های شدید چند روز گذشته گفت: بارندگی‌های اخیر موجب قطع آب سه روستای پلدختر، یک روستا در کوهدشت و یک روستای دلفان شد که بلافاصله و با حضور نیرو‌های شرکت آبفا کمتر از ۲۴ ساعت آب این روستا‌ها وصل شد.

اکبریان به ورود دو سامانه بارشی قوی به استان در هفته اول فروردین ماه امسال اشاره و عنوان کرد: با توجه به تجربیات سیل گذشته، تمهیدات لازم در نظر گرفته شد که با کمترین چالش مواجه شدیم.

وی بیان کرد: البته بارندگی‌ها به تأسیسات شرکت آب و فاضلاب خساراتی وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت‌ها هستند.
سامانه بارشی اخیر عصر یک شنبه پنجم فروردین وارد جو لرستان شد که زیرساخت‌های چند شهرستان دچار خسارت شدند.

دیگر خبرها

  • رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • ایجاد بازاچه روستا در آبشار بیشه
  • دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی