Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزالله شهبازی گفت: موج جدید شیوع کرونا در سراسر کشور شدت گرفته و بر این اساس وزارت محترم کشور نسبت به اعمال ۳ روز تعطیلی به غیر از تعطیلات عید سعید قربان در تهران و البرز اقدام کرده است.

وی ادامه داد: به دنبال ممنوعیت تردد بین استانی اتخاذ شده، جرایم یک میلیونی برای تردد در شهرهای قرمز و۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی و زرد برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: همچنین در پی اعلام مصوبات ستاد ملی کرونا در تعطیلات پیش رو از ۲۹ تیرماه تا ۳ مرداد ماه، فرمانداری‌های هفتگانه البرز، مجوزی برای تردد به استان‌ها صادر نمی‌کند تا با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات بر این بیماری منحوس فائق آییم.

کد خبر 5261774

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب خطبه های نماز جمعه بارش باران شیوع کرونا اردبیل قوه قضاییه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس