Web Analytics Made Easy - Statcounter

دعای عرفه از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، شبکه رادیویی تهران روز عرفه سه شنبه ۲۹ تیر، ساعت ۱۵ تا ۲۰ از ویژه برنامه «در وادی عرفات» دعای روز عرفه را از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پخش می‌کند.

مینا نیکانیک، تهیه کننده ویژه برنامه روز عرفه با اعلام این خبر گفت: شنوندگان پخش زنده دعای عرفه از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را به صورت مستقیم از رادیو تهران موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌شنوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در این برنامه با محوریت صفات الهی و تجلی آن در درون انسان، به مبحث خودشناسی می‌پردازیم که یکی از آموخته‌های مهم روز عرفه است. با استناد به این آیه قرآن که می‌فرماید: «نَفَختُ فیهِ مِن روحی» خداوند از روح خود در انسان دمیده و یکی از والاترین وظایف انسان روی زمین تجلی صفات الهی در وجود خود است. «در وادی عرفات» فرصتی برای نگاه به درون و آشتی با خود و پروردگار است.

علاوه بر این، بخش‌های مختلف برنامه شامل ارتباط زنده با کربلا و مشهد مقدس، مناجات خوانی همراه با حاج احمدرضا محمدیان و شعرخوانی آیینی همراه با شاعر آیینی مرتضی امیری اسفندقه است.

در این ویژه برنامه گفتگو با حجت الاسلام انصاریان در خصوص فضیلت روز عرفه همراه با بخش‌های گزارشی و گفتگو مستقیم از آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می‌رود.

گزارش از هیأت‌های تهران در روز عرفه و بخش‌های ترکیبی نیایشی همراه با سخنان بزرگان، اذکرالهی، تصنیف و مداحی تهیه و پخش خواهد شد.

همکاران ما در وادی عرفات گویندگان: رضا خضرایی و فاطمه نیرومند، هماهنگی: محمدعلی قلندری، مدیر تولید: سید مجتبی احمدی، ارتباطات: صادق شایان، پژوهشگران و نویسندگان: مهدی رسولی، محبوبه نجفعلی و احمد دهنوی، آیتم سازان و گویندگان بخش‌های کوتاه: محی الدین تقی پور، محمدرضا علی اکبری، محمد نصرآبادی، مصطفی خواجه حسینی، فاطمه نصرآبادی و مریم شهرامپور هستند.

«در وادی عرفات» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که ازموج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم شما خوبان می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دعای عرفه روز عرفه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی وادی عرفات روز عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، عصر امروز و در آستانه ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آئین تعویض پرچم گنبد منور آن حضرت با حضور زائران عزادارش برگزار شد.

این مراسم باشکوه از ساعت 18 در صحن اصلی با تلاوت آیات کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز مجتبی محمد بیگی آغاز شد.

همچنین در ادامه این مراسم با آئین جمع خوانی خادمین آستان مقدس و مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مرثیه سرایی کربلایی امین مقدم، پرچم گنبد مطهر حضرت سیدالکریم (ع) تعویض و پرچم سیاه برافراشته شد.

عاشقان آل‌الله، زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم (ع) با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم