Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و هشتم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نان، گوشی موبایل، روغن ماشین، سیمان، برنج وخودرو به بالاترین حد خود رسیدند یعنی صددرصد افزایش قیمت داشتند لطفا انتشاردهید تا به گوش مسئولان برسد ورسیدگی کنند.

با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در کشور و به منظور رعایت نکات بهداشتی و اهمیت جان مهندسان عزیز و همچنین گرمای مفرط هوا و احتمال قطعی برق در برخی حوزه‌های برگزاری آزمون و رشد ۷۰ درصدی تعداد داوطلبان و همچنین همزمانی با مناسبت‌های دیگری که در ایام موصوف به وقوع خواهد پیوست. با توجه به اهمیت آزمون‌ها و نحوه برگزاری برخی آزمون‌ها همچون طراحی که داوطلب باید زمان زیادی را در فضای بسته و شلوغ و شرایط نامساعد سپری کند. خواستار تعویق آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰ هستیم.

با عرض سلام یک ماه است که خرید سیمان در بورس کالا رفته، متاسفانه هنوز کارخانه‌های سیمان سفارش اولیه خود به خریداران نداده اند و هر هفته قیمت سیمان در حال افزایش است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

خواهشا پیگیری کنید چرا همه کارمندان بیشتر از کادر درمان دریافتی دارند آن هم با این خطرات کادر درمان؟

سلام خواهش می‌کنم گزارشی ازوضعیت نابسامان سیمان تهیه کنید.

سلام خسته نباشید خدماتی متروهستیم دوسال است که اضافه کاروحقوق خرداد ندادند بیمه‌ها را پرداخت نکردند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

باسلام سازمان مسکن وشهرسازی اهواز باتوجه به بیکار بودن جوانان ما ومشکلات فراوان مالی و نبودشغل سند زمین‌هایی که ۲۰ سال از واگذاریشان گذشته و در مسیراتوبان قراردارند نمی‌دهند خواشمندم رسیدگی بفرمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

این روز‌ها تهیه مسکن به عنوان سرمایه و گنجینه‌ای برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود؛ بنابراین افراد جامعه برای تهیه آن به دنبال راه حلی هستند تا در سقف ایمن خانه خود زندگی خوبی را سپری کنند. دولت به منظور سهولت تهیه مسکن برای جامعه به ویژه اقشار کم درآمد طرح مسکن ملی را بنا کرد تا بتواند شادی و نشاط را به خانواده ها ارمغان بخشد. اما در برخی از مواقع عواملی از جمله تاخیر در تحویل مسکن لذت داشتن این سرمایه ارزشمند را از خانواده‌ها دور می‌کند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی حدود 400 متقاضی مسکن ملی در شهرستان نورآباد استان لرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام مشکل ما ۴۰۰ نفر از خانواده‌های شهرستان نورآباد در مرکز شهرستان دلفان استان لرستان را لطفا پیگیری کنید خیلی از ما پنج سال است که در مسکن ملی ثبت نام کردیم و هر وقت که مراجعه کردیم با عدم پاسخگویی مواجه شدیم. با وجود اینکه آورده را به حساب واریز کردیم ولی متاسفانه بعد از این چند سال عملآ کاری برای ما انجام ندادند. الان دو تا قسط را سر وقت پرداخت کردیم از این جهت خواستیم لطف کنید پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان