Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:19:05 GMT

۳۱۲ دوز واکسن برکت در شوشتر تزریق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۳۶۷۷

۳۱۲ دوز واکسن برکت در شوشتر تزریق شد

نایب فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۷۵۰ دوز واکسن کووبرکت به شوشتر تخصیص داده شده که تاکنون ۳۱۲ دوز از این نوع واکسن به گروه‌های بالای ۶۰ سال تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه استقبال از واکسیناسیون در شوشتر پایین است، بیان کرد: گروه‌های سنی بالای ۸۰ سال ۵۴ درصد، ۷۰ تا ۸۰ سال ۵۸ درصد و گروه سنی ۶۰ سال به بالا ۴۶ درصد در شهرستان شوشتر این نوع واکسن را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوع کرونا دلتا در حال افزایش است از مردم درخواست می‌شود که برای تزریق واکسن به مراکز خدمات جامع سلامت محل زندگی مراجعه کنند.

معاون بهداشت علوم پزشکی شهرستان شوشتر با بیان اینکه واکسن کووبرکت و سینوفارم در شهرستان انجام می‌شود، یادآور شد: تاکنون هیچ‌گونه عارضه خاصی به علت تزریق واکسن در شهرستان گزارش نشده است.

وی گفت: گروه‌های سنی ۵۰ سال به بالا می‌توانند در سایت Salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند و منتظر دریافت پیامک زمان و مکان تزریق واکسن باشند.

کد خبر 5261469

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوشتر واکسن کرونا واکسیناسیون واکسن کووایران برکت ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب خطبه های نماز جمعه بارش باران شیوع کرونا اردبیل عکس استانها قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید علی ترابی در نشست بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات بنیاد با حضور مسئول بنیاد علوی در استان آذربایجان‌غربی با اعلام این مطلب افزود:در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۳۵ نفر از سوی بنیاد به بانک‌های عامل معرفی که از این تعداد ۲۰۰ نفر تسهیلات خود را دریافت کردند.

سیدعلی ترابی تسهیلات پرداختی را در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، باغبانی صنعت و خدمات عنوان کرد. 

وی افزود: امسال نیز سهم شهرستان اشنویه از محل اعتبارات آن بنیاد ۲۰۰ طرح می‌باشد.

در این نشست خانم کاشفی دوست راهبرد‌های اصلی بنیاد علوی در مناطق محروم را برشمرد و گفت این راهبرد‌ها در حوزه اشتغال و کار آفرینی، آموزش، سلامت و درمان خواهد بود که در سالجاری برای تحقق آن در مناطق مختلف استان تلاش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور آیت‌الله رئیسی در استان سمنان مایه برکت بود
  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد